Auteur Topic: Project [ DH-TH-86 ] Polo 2 Steilheck 1.6 16v  (gelezen 67160 keer)

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #30 Gepost op: di, 20 jul 2004, 13:36:35 »
Ow, ik heb er 195/45/14 onderzitten

FF tussendoor: waarom 195 onder je Polo?

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #31 Gepost op: di, 20 jul 2004, 13:43:27 »
Wat denk jij? 900cc pure polo power!!  -moon-

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #32 Gepost op: di, 20 jul 2004, 13:53:39 »
Plus 195mm of pure rolweerstand??

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #33 Gepost op: di, 20 jul 2004, 13:59:52 »
Nee, dat gaat van die power af natuurlijk.

Ben zelf ook weer van 155 (/70/13 winter) naar 195 (/45/14) overgestapt. Geen merkbaar hoger verbruik, prestaties zijn er (zal allicht iets schelen), maar het rijdt wel een stuk prettiger!
Nu nog een beetje meer stijfheid in de ophanging!  -klus-

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #34 Gepost op: di, 20 jul 2004, 14:35:20 »
Plus 195mm of pure rolweerstand??

Tsja, dan moeten de originele 135er's er maar weer onder  -gert-  -gert-

Verbruik is nu bij 100km/h  1 op 14, fabriekswaarde voor HA blokkie is 13,7.
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Bas

  • L86C-0051
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.388
  • Geslacht: Man
  • Bas Kamminga
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #35 Gepost op: di, 20 jul 2004, 14:52:56 »
'k zeg niet dat je op 2CV-bandjes -uitlachen- moet gaan rijden, ik vroeg het me alleen af.

Maar als het in het verbruik geen ruk uitmaakt en veel beter rijdt, is m'n vraag beantwoord -prut-

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #36 Gepost op: di, 20 jul 2004, 15:05:31 »
-prut-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #37 Gepost op: di, 20 jul 2004, 15:20:04 »
-prut-

Valt het meer mensen op dat Mark zoveel proost?

:) :) :)
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #38 Gepost op: di, 20 jul 2004, 17:43:01 »
Jep, -prut-

Hmm, ja nu kan ik wel een ( flauwe ) opmerking gaan maken over red bull, rode wodka, Denemarken enz.
Maar toch typisch dat het jouw nu juist opvalt Marjolijn.......

Maar eigenlijk mis ik gewoon een -thumbsup-  Smilie.  ;)



895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #39 Gepost op: di, 20 jul 2004, 19:48:05 »
bredere wielen is meer lucht dus ga je harder? -uitlachen-
trotse mama!

Offline alfred

  • Non-Register lid
  • Berichten: 810
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #40 Gepost op: di, 20 jul 2004, 19:50:44 »
ff weer over dreieckslenkers: ik heb een setje anders dan salzmann. Hij past niet 'gewoon' op de stabi-steun, de vorige eigenaar heeft met vastgelaste querlenkersteunen op de plaats van de stabi-steunen gereden. Kan ik niet iets dergelijks gewoon schroeven? of verdient lassen de voorkeur ivm stevigheid.

Btw bij mij is de 'querlenker-pen' en de 'stabi-pen' verstelbaar. Waar beide pennen samenkomen zit het geheel met een uni-ballgelenk aan het wiel gemonteerd.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #41 Gepost op: di, 20 jul 2004, 20:18:42 »
bredere wielen is meer lucht dus ga je harder? -uitlachen-

Echt nie! Bredere banden is meer gewicht dus langzamer...  -hug-

Zie je wel: het klopt altijd!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #42 Gepost op: di, 20 jul 2004, 20:20:32 »
Maar eigenlijk mis ik gewoon een -thumbsup-  Smilie.  ;)



Ik zal deze zsm implementeren!



Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #43 Gepost op: di, 20 jul 2004, 20:33:51 »
-hug-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Project [DH-TH-86] Polo 2 Steilheck 1.6 16v
« Reactie #44 Gepost op: di, 20 jul 2004, 20:39:39 »
Ik probeer alleen maar van mn naam af te komen -down-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen