Morgen komen als alles goed gaat de juiste kopbouten aan bij de dealer. De ring onder de bouten zat er niet direct bij en is ook niet te verwijderen van de gebruikte bouten. De ringen komen morgen dus los.
Mijn vraag; ik lees dat als het M11 bouten zijn ze in 3 stages moeten worden aangedraaid. Als afsluiting nog 90 graden nadraaien en dan moet het vast zitten. Stages: 40 Nm, 60 Nm en 75 Nm en dan dus 90 graden nadraaien.
Als het M10 bouten zijn dan met 65 Nm aandraaien en 90 graden nadraaien.
Als ik met de bescheiden middelen die ik hier heb meet lijken het M10x 100 bouten te zijn. Klopt dat met een 3f onderblok en mechanische kop?
De bouten die ik eruit trok waren ingesmeerd met een vettige substantie. Iemand een idee? Mo2So2-vet? De engelsen hebben het over "jointing compound". Vertaling. Die zou je ook rond het gat links onderin moeten smeren ivm lekkage.....
Klopt bovenstaande werkwijze met jullie werkwijze en theorieen?
Ik lees het wel in de handleiding maar zou graag bevestiging. Er is immers al genoeg kapot gegaan.