Restant kraantje was er zo uit => aan de zijkant zit een gleufje,
priem erin en ik draaide 't er vrij gemakkelijk uit
Nog maar es aan de stoei geweest met de carb.
Waarom? => nou......voor de revisie was 't ook al niet helemaal top
en datzelfde probleem is er nog steeds.
Start prima, loopt dan +/- 1000 toeren.
En dan zomaar uit 't niets sjouwt ie richting 1500+,
daar blijft ie tot ik 't gas pedaal intrap,
daarna valt ie helemaal terug tot onder 800 toeren....onregelmatig......
net iets te weinig voor 't mooie.
Als ik dan 't gas weer aanraak klimt ie ruim boven de 1000,
blijft ie ff hangen.......soms welles langer dan een minuut
en dan ineens zakt ie weer tot onder dezelfde 800 toeren.
Normaal is 't natuurlijk starten en wegrijden,
maar dat terugvallen naar onder de 800 toeren is ook voor 't verkeerslicht onderweg.
Werking van de choke => volgens 't verhaaltje in vraagbaak afgesteld.
Ontsteking ook netjes afgesteld => 5 graden voor bdp met losgetrokken tempsensor en +/- 2000 toeren.
Stationair stelschroef draaien geeft weinig resultaat:
of hij gaat helemaal onder z'n toeren......met als gevolg afslaan...
.....of hij blijft te snel draaien: ruim boven de 1000.......
lukt niet om h'm mooi stationair te krijgen....zo ergens rond de 900 zou mooi zijn.
CO schroef heb ik express met rust gelaten......zou goed moeten staan.
Iemand tips?
Toch in combinatie met CO alles opnieuw afstellen?
Hier nog ff wat fotootjes ter afsluiting GK-revisie: