Auteur Topic: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L  (gelezen 35413 keer)

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #180 Gepost op: vr, 24 jun 2011, 20:58:42 »
Wat ben je daar mee van plan? Jij hebt een serieus wagenpark, sleutel je om de week aan een andere -nana-
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #181 Gepost op: vr, 24 jun 2011, 21:01:45 »
Nee, Ramon, die gaat niet ook naar jou... :D

En hoe ik 't doe? Lange adem... :D
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #182 Gepost op: vr, 24 jun 2011, 21:25:19 »
Scheise......was het proberen waard.

Goed dan pik ik alleen deze bij je op.....poets je hem wel nog even voor ik m ophaal  -thumbsup-
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #183 Gepost op: vr, 24 jun 2011, 21:27:43 »
Ik zal morgen ff asperges halen en daarna het stof er even af piesen... -nana-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #184 Gepost op: vr, 24 jun 2011, 21:57:18 »
Trouwens wat betreft dit project, zit er vervangend plaatmateriaal bij voor de rotte delen? Wielrandje heb ik nog liggen -naughty-.

Heb je nog meer specifieke gegevens, bv km stand, type, bouwjaar, enz? Mag via een pm.

groet ramon

« Laatst bewerkt op: vr, 24 jun 2011, 22:02:59 door sprint26 »
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #185 Gepost op: vr, 24 jun 2011, 23:45:53 »
Binnenkort in dit theater... (mooie cliffhanger :D )

Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is? :D

@Ramon: qua vervangend plaatwerk: nieuw binnen- en buiten-spatbord (after-market)
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #186 Gepost op: vr, 24 jun 2011, 23:51:00 »
Ik had het topic inmiddels al doorgelezen. Polo ziet er netjes uit. Ben wel benieuwd of ik straks alle delen weer op hun bestaande plekje kan plaatsen. spatborden zal niet moeilijk zijn, maar meer rubbertjes, schroefjes en klemmetjes. Heb natuurlijk wel de andere als voorbeeld, dan heb ik genoeg geoefend :)
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #187 Gepost op: ma, 27 jun 2011, 09:04:44 »
Gerrit,

Druk bezig met harken? Kun je alles nog vinden, hoop dat je het een beetje geordend had.

maar uhh, begreep je eerder uitspraak niet ''cliffhanger  -dunno- '' -dunno-

« Laatst bewerkt op: ma, 27 jun 2011, 17:01:21 door sprint26 »
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #188 Gepost op: zo, 03 jul 2011, 02:24:43 »
Tjongejonge, ben eindelijk weer thuis. De laatste tijd leek het alsof er een kracht was die niet wilde dat de Polo wegging... Knie, pa, en allerlei andere dingen kwamen er telkens tussen. Vrijdag vrij genomen om 'm klaar te maken, maar daar dacht het werk op het laatste moment anders over.
Uiteindelijk vandaag aan de slag gegaan. Toen ik de achteras er weer onder wilde zetten kwam ik erachter dat ik de dempers en veren had verwijderd, terwijl ik me dat niet meer kon herinneren (en dus ook niet meer wist waar ze lagen). Gelukkig vond ik ze redelijk snel, maar toen zag ik  dat de beruchte bevestigingsbout geknapt was bij het losdraaien (ook vergeten).

Maar uiteindelijk is het volgens mij toch goed dat-ie een nieuwe kans krijgt bij Ramon. Ik heb ooit voor € 60 twee kisten met onderdelen gehaald uit Wassenaar, en daar ging ik eens in grabbelen. En wat denk je: precies 1 zo'n achterveer-asbevestigingsbout! Flink doorgewerkt, kleine 10 uur mee bezig geweest. Ben benieuwd naar Ramon's reactie morgenochtend, hoop dat-ie niet teleurgesteld zal zijn...
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #189 Gepost op: zo, 03 jul 2011, 07:48:23 »
Tjongejonge, ben eindelijk weer thuis. De laatste tijd leek het alsof er een kracht was die niet wilde dat de Polo wegging... Knie, pa, en allerlei andere dingen kwamen er telkens tussen. Vrijdag vrij genomen om 'm klaar te maken, maar daar dacht het werk op het laatste moment anders over.
Uiteindelijk vandaag aan de slag gegaan. Toen ik de achteras er weer onder wilde zetten kwam ik erachter dat ik de dempers en veren had verwijderd, terwijl ik me dat niet meer kon herinneren (en dus ook niet meer wist waar ze lagen). Gelukkig vond ik ze redelijk snel, maar toen zag ik  dat de beruchte bevestigingsbout geknapt was bij het losdraaien (ook vergeten).

Maar uiteindelijk is het volgens mij toch goed dat-ie een nieuwe kans krijgt bij Ramon. Ik heb ooit voor € 60 twee kisten met onderdelen gehaald uit Wassenaar, en daar ging ik eens in grabbelen. En wat denk je: precies 1 zo'n achterveer-asbevestigingsbout! Flink doorgewerkt, kleine 10 uur mee bezig geweest. Ben benieuwd naar Ramon's reactie morgenochtend, hoop dat-ie niet teleurgesteld zal zijn...

Komt goed Gerrit, zoals je al eerderzelf aangaf .......je komt toch over een tijdje nog een deze kant op ivm met een bezoek hier, dan kan nog eventueel wat spul mee. Thanks voor je inzet, was alles ook op korte termijn en je hebt je garage straks leeg.

Ik vertrek maar eens, tot straks -thumbsup-
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #190 Gepost op: zo, 03 jul 2011, 08:37:29 »
Komt goed Gerrit, zoals je al eerderzelf aangaf .......je komt toch over een tijdje nog een deze kant op ivm met een bezoek hier, dan kan nog eventueel wat spul mee. Thanks voor je inzet, was alles ook op korte termijn en je hebt je garage straks leeg.

Ik vertrek maar eens, tot straks -thumbsup-

datr wordt gezellig. zou bijna langsrijden.
helaas was het vrijdag niet gelukt. had nog wel de middag vrijgepland om te helpen.  :)

@ ramon: succes  -thumbsup-

Offline abje

  • L86C-0176
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.186
  • Geslacht: Man
  • Albert Steur
    • fantasy radio
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #191 Gepost op: zo, 03 jul 2011, 10:18:17 »
gaaf ramon er komt er dus eentje bij  -thumbsup-

veel plezier straks gerrit en ramon

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #192 Gepost op: zo, 03 jul 2011, 12:01:00 »
Nou ja, gezellig, vooral even werk verzetten. Maar alles is goed gegaan, behalve het feit dat ik in de haast mijn camera niet meegenomen heb (so it didn't happen? :D).
Geschikte vent, geschikte pa, en de garage is niet leeg, maar ik kan er in ieder geval weer een beetje uit de voeten.  -thumbsup-

Nooit leuk om afscheid te moeten nemen van een auto/project, maar het is wel beter zo. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken, Ramon, wat mij betreft is dit project-topic bij deze van jou!  -thumbsup-

Oh ja, ik heb nog even gekeken: einddatum schorsing is 29-12-2011, dus zonde om al meteen over te schrijven... Komt goed!
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #193 Gepost op: zo, 03 jul 2011, 16:57:53 »
Bedankt. Ben ook erg blij met de polo. Ik reageer ff kort vanuit mijn werk. Helaas niet uitgebreid kunnen koffie drinken/ ouwehoeren, jammer. Dit kwam omdat ik om 14.00uur weer in limburg moest zijn voor mijn werk. Zal vanavond nog reageren en morgen een paar pics schieten. Groet ramon
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.

Offline sprint26

  • L86C-0179
  • Non-Register lid
  • Berichten: 6.173
  • Geslacht: Man
  • Ramon Plantaz
Re: Project [ 53-TV-83 ] Polo 1 L
« Reactie #194 Gepost op: ma, 04 jul 2011, 00:11:23 »
Wat Gerrit zegt, het was met name werken en tussendoor kennismaken. Maar goed kon gewoon niet anders.

Vanochtend met het campertje en de aanhanger naar breda getuft. Om 08.00uur vertrokken en onderweg bleek al snel dat de tom tom het niet naar behoren deed -gert- . Gerrit heeft ons de laatste meters door de ghetto's van Breda geleid  -thumbsup- . Eenmaal aangekomen bij zijn garagebox snel de derby eruit, dit vereiste enig duw en trekwerk :D . Daarna maar snel het polotje eruit en de aanhanger op. we hebben nog even kort naar de audi 5o gekeken en het een en ander doorgesproken. Twee uurtjes later met een tusssentijdse pitstop stond de polo bij ons op het terrein.

Gerrit, ik weet niet of je het hebt gemerkt maar mijn vader was al snel erg positief, hij had het liefst ook nog de derby meegenomen, had het blok wat er stond al zowat op de aanhanger liggen  -naughty-. We zijn om 8.00uur vertrokken en waren alweer om 13.30 thuis. Morgenavond maak ik even foto's van de polo. De komende weken of zoiets ga ik eens balans opmaken wat er nog allemaal nodig is om de polo netjes te maken. in een oogopslag had ik al gezien dat er zeker een nieuw wielrandje in moet en een stuk rechts voor van het binnenscherm. Er zaten al twee ieuwe koker in, of dit netjes gedaan is moet ik nog zien. De vloer is in ieder geval goed. Verder was er een nieuw schermpje bij voor rechts, stukje parafan en het wielrandje. De rest moet ik nog eens kritisch gaan bekijken, ben in ieder geval erg blij en positief.
Stockcar racing is magic!!! - raceteam de sprinters #25, #26, #27.