hehehe..
Zo'n grote smile past niet hier op 't scherm!
Also, om even het verhaal compleet te maken: Afgelopen zaterdag heb ik de 1f GT terug gebracht naar Douwe in 't rustieke Hempens... Rond een uurtje of half 6 even gebeld: Douwe was toevallig ook onderweg vanaf z'n werk: Met de CUP replica..... Bij een nabij gelegen tankstation afgesproken.
Vanaf dat Shell station was t nog een kilometer of 10 naar Hempens. stukkie snelweg, stukkie binnendoor.. Ik in de GT voorop, Douwe BLAAAAST er met de CUP voorbij: Voor zover het raampje in de 1f GT open kon: Kent u de reclame van de postbank? RRRAOOUUWW!
Had ik van Douwe de opdracht gekregen niet te gaan trappen met de GT (d'r zou een injector niet helemaal soepeltjes meer zijn),.. ik moest nou toch echt aan de bak om Douwe bij te houden: Bij vol gas vanaf zo'n 4000 toeren liep ie gewoon duidelijk bij me weg!
Tja,. dan wil je nog maar 1 ding: ff zelf een rondje in de CUP...
Vast in 't kuipje (gordel al bijna niet meer nodig) geklemt, 'ff' het bruggetje over en weer terug.... MAN!! Dacht dat de GT snel was... Die Cup heeft natuurlijk een heel ander gevoel ( geen bekleding, Kooi, Kuip en that's it ), maar qua vermogen ligt t toch duidelijk een stuk hoger dan de 1f! Een pk'tje of 2 a 3 merkje niet bovenop de 'standaard 115',.. maar een pk'tje of 20 of 30 echt wel!
Mix Daarbij een veel betere wegligging (lees: De aanwezigheid van veerweg, Cupsubframe, lager gewicht) en ik weet waarvoor ik ga sparen