Auteur Topic: Polo CL 1986 [PS-09-YJ]  (gelezen 6450 keer)

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Polo CL 1986 [PS-09-YJ]
« Reactie #30 Gepost op: za, 17 mei 2008, 20:40:03 »
Moet je die van Evilnijntje scoren, is een personenuitvoering, 1986, Eberspacher, automaat, airco, twotone. Met heel de remmerij nieuw (incl. klauwen en zo). Stond op retro te koop. Zal binnen nu en kort wel op volksforum staan. En zelluf LPG erin tassen.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Paul

  • Non-Register lid
  • Berichten: 646
  • Geslacht: Man
Re: Polo CL 1986 [PS-09-YJ]
« Reactie #31 Gepost op: ma, 19 mei 2008, 14:33:13 »
Foto met de vorige eigenaar?
 -uitlachen- Oh gott: Dennis heeft op een blauwe maandag al eens een Golf 2 gehad, én een Jetta 2...  Koop ik ook (ter vervanging van de Clio, dus zo godslasterend is 't ook weer niet) een Golf, en voor je het weet, gaat heel 't forum ten onder :( :(

Mooie bak man, en opvoeding op VF kan geen kwaad! Pappa Paul, 3(!) kiddo's en vrouwlief veel veilige km's in de 5 deurs! ( dat is het enige excuus/reden hè? die 2 extra deuren toch?)

hahaha! Nee, vorige eigenaares was huismoeder, auto was van schoonpapa: altijd garage onderhouden. Zij heeft hem de afgelopen jaren bij een beun om de hoek redelijk laten onderhouden. Denk wel dat de distri-riem binnenkort maar eens moet... en olie verversen etc. etc.

Idd: alleen om de extra deuren een Golf gekocht, maar ook een beetje omdat alle VW's van halverwege '80, betrouwbaar en makkelijk te onderhouden zijn. Belastingcategorie is ook gunstig (1.8 zit al wat hoger) en zuipen doet deze 1.6 (RF) ook niet echt. Aangezien ik toch al aan Polo's sleutelde, moet een Golf ook wel te doen zijn.  -klus- .
Een schaap wordt een wolf, in mijn Golf

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Re: Polo CL 1986 [PS-09-YJ]
« Reactie #32 Gepost op: ma, 19 mei 2008, 20:17:29 »
Helaas sneuvelt bij de 1.6 golfjes de carburateur nogal eens...
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Polo CL 1986 [PS-09-YJ]
« Reactie #33 Gepost op: ma, 19 mei 2008, 22:11:23 »
mwoah.. net zo vaak als bij de 1.3 2E3 carburateurs (zelfde type).

Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983