Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

Welke versies polo gt zijn er?

(1/8) > >>

PoloCoupeGT:
Ik heb een polo gt maar ik ben even in de wat want weet nu even niet hoeveel PK die van mij nu heeft... En ben een beetje bang dat ik een miskoop heb gedaan...

Polo_coupe:
Niet elke GT heeft 75PK. Je kunt het op je kenteken bewijs zien.
40 KW = 54PK
55 KW = 75PK
Gr Henri

PoloCoupeGT:
Ok dan ben ik gerustgesteld.. En teleurgesteld.. dan heb ik maar 54 pk  -boehoe-  Had liever 75pk gehad...
Is ie nog wat op te krikken qua pk's?

martijn:
nogmaals = 'Search"

is natuurlijk wat aan te doen, maar hoeveel $$ wil je besteden..

Dus zoek even rond. Je kan er alle kanten mee op. Zijn talloze voorbeelden van wat er mogelijk is met een 1.3 blokje.

Zoek eerst eens uit wat voor motor er in hangt; mono of multipoint injectie?

Ik ben trouwens best tevreden met mijn schamele 55pk..
Voor ander gebruik rij ik sinds kort een golf 1.8GT, die naar mijn idee veel minder 'pittig' is. Is wel veel sneller, maar in de stad trekt mijn polootje de golf er denk ik wel uit.

Jaap:
Als we jou nou niet hadden verteld dat je 'maar' 55 pk hebt, was je dan ook daadwerkelijk ontevreden geweest met de prestaties van de auto?  Een korte bak en het bescheiden gewicht zorgen d'r voor dat het ook met slechts 55 pk helemaal niet traag gaat van z'n plek komt.

Persoonlijk vindt ik het vervelender dat er geen achteras met stabi onder zit: daar heb je (IMHO) feitelijk meer aan dan aan de 20 paardjes die de GT 'mist'. (als zijn extra paardjes nooit weg hoor :) :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie