Auteur Topic: Welke versies polo gt zijn er?  (gelezen 8473 keer)

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Welke versies polo gt zijn er?
« Reactie #30 Gepost op: vr, 08 feb 2008, 13:45:44 »
dat lijkt me handig! -gert-

eerst denken dan doen, niet andersom.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline PoloCoupeGT

  • Non-Register lid
  • Berichten: 263
  • Geslacht: Man
  • Rinse Boorsma
Re: Welke versies polo gt zijn er?
« Reactie #31 Gepost op: vr, 08 feb 2008, 13:50:56 »
Niet goed??  -nana-
Hahahaha dacht dan komt het wel goed met de hulp als ik dat vraag... Misschien dat jullie dan een mede polo rijder helpen.....

Maar goed wat komt er bij kijken.. Aangezien ik graag sneller wil...
Polo Coupe in the making.. Wel wat probleempjes ermee...
Maar dat lossen we ook wel op.

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Welke versies polo gt zijn er?
« Reactie #32 Gepost op: vr, 08 feb 2008, 14:07:16 »
meer gasgeven :D

3F nokkenas+NZ inlaat +compjoeter+4-1 uitlaat = leuk.

zorg dat je een NZ inlaat compleet met alle delen koopt; dus inlaat+injectoren+computer+kabelboom en ga zo maar door.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline PoloCoupeGT

  • Non-Register lid
  • Berichten: 263
  • Geslacht: Man
  • Rinse Boorsma
Re: Welke versies polo gt zijn er?
« Reactie #33 Gepost op: vr, 08 feb 2008, 15:26:47 »
Het gas kan niet lager...

Wat denken jullie wat dat gaat kosten tussen de en de ?
Polo Coupe in the making.. Wel wat probleempjes ermee...
Maar dat lossen we ook wel op.

Offline Martin

  • L86C-0087
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.562
  • Geslacht: Man
  • Martin Dijk
Re: Welke versies polo gt zijn er?
« Reactie #34 Gepost op: vr, 08 feb 2008, 18:21:18 »
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow..

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Welke versies polo gt zijn er?
« Reactie #35 Gepost op: vr, 08 feb 2008, 20:38:40 »
heb ooit eens een conversie gedaan van aav naar nz .
aav blok kompleet gebruikt .nz inlaat er op (deze was wel bewerkt met bewerkte kop)

motordraadboom over gezete en hier en daar wat knippen en solderen .

als je dit op je gemakkie doet met de elektra schema's er naast is het heel goed te doen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .