Welkom op het nieuwe forum!
Dat heb ik met mijn PassatIk vrees dat ik niet met de trein ga komen Hopelijk zie ik Mark nog voordat die gaat varen
Citaat van: Gert op do, 02 nov 2006, 18:16:00Dat heb ik met mijn PassatIk vrees dat ik niet met de trein ga komen Hopelijk zie ik Mark nog voordat die gaat varentja, mijn probleem is puur en alleen dat de accu te veel capaciteit verliest als het echt koud word, tijd voor een nieuwe accu dus, alleen nog ergens een goed en goedkoop adres vinden
Citaat van: PoloDennis op do, 02 nov 2006, 18:37:00Citaat van: Gert op do, 02 nov 2006, 18:16:00Dat heb ik met mijn PassatIk vrees dat ik niet met de trein ga komen Hopelijk zie ik Mark nog voordat die gaat varentja, mijn probleem is puur en alleen dat de accu te veel capaciteit verliest als het echt koud word, tijd voor een nieuwe accu dus, alleen nog ergens een goed en goedkoop adres vindenheb nog wel 1 goede liggen moet je ff naar stadskanaal komen hahaha
Citaat van: Dennis op zo, 15 okt 2006, 11:46:00Geen probleem, wordt zowieso later in November..het moet idd nog weer voor snert worden...
Geen probleem, wordt zowieso later in November..
Beetje jammer Serge......Gaan we nog een soepie bouwen daar?Ik wil wel wat meenemen: zeg 't maar (gasstelletje heb ik niet)