Auteur Topic: ff voorstellen  (gelezen 4615 keer)

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
ff voorstellen
« Reactie #15 Gepost op: zo, 05 nov 2006, 18:26:28 »
Citaat
Volgens mij toch Bronz mettalix zoals de mijne, zelfde kleur interieur en alles...


oke ik zal eens kijken wat de kleur code is. Zoals ik die van jou zie kijkt het als hij netjes gespoten is toch heel anders.

Die grill moet er ook uit en ik wil gewoon n grill met vw logo denk ik.

Gr Arno

Ohw die van mij is nog niet netjes gespoten (geloof ik) binnenkort wel hoop ik....

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
ff voorstellen
« Reactie #16 Gepost op: vr, 08 dec 2006, 19:12:57 »
@Folkert

Hee wat is bij jou precies het kleurnummer? Ik heb op mijn werk gekeken en de computer voor alle lakken kent de naam Bronz mettalix niet.
Nu heb ik in de oude lak boeken zitten zoeken en kom ik bij een BRONZE MET. tegen daar achter staat L 95 D dus dat zou de code moeten zijn en de kleur komt aardig overeen met de kleur van mijn auto maarja die is natuurlijk erg faal.
De lak computer kent deze code wel alleen is het een oud lak systeem en laat ik nu bij de lak fabrikant een niet recept maken met het nieuwe lak systeem en n dan ga ik volgende week eens wat spuiten om te kijken hoe de kleur echt is.

Ik zal er morge eens een foto van maken en ik zal me morge eens aanmelden hier bij de site want ik ben er ondertussen al een beetje aan begonnen.

Gr Arno

Offline Folkert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.542
  • Geslacht: Man
  • Folkert de Jong
ff voorstellen
« Reactie #17 Gepost op: wo, 20 dec 2006, 12:53:35 »
L 95D is indd de kleurcode, mijn spuiter had zelf problemen met de lak te vinden maar dat is wel de kleurcode...

Btw ik heb de mengverhoudingen die heeft iemand me doorgefaxed.... Snap er zelf weinig van maar kan t je wel doorsturen ofzo?

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
ff voorstellen
« Reactie #18 Gepost op: zo, 24 dec 2006, 10:39:42 »
hee Folkert

IK heb de nieuwe mengverhouding zelf ook al en heb al iets gespoten en het is een mooie kleur als hij nieuw is.
Maar ik moet even kijken of ik verder ga met de derby of hem weg moet doen want er zijn wat dingen tussen gekomen waardoor ik de derby misschien weg moet doen. Hopen dat ik hem ergens kan stallen en altiijd over een paar jaar nog aan kan beginnen.

Gr Arno

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
ff voorstellen
« Reactie #19 Gepost op: di, 25 sep 2007, 23:39:01 »
Hee mensen
Het is even geleden maar ik ben ondertussen ook de trotse bezitter van een Audi 50!





Ik heb nog weinig aan de auto gedaan alleen een dakrandje gestraald maar ik ga er de komende tijd meer aan doen.

Nou zou ik me hier graag aan melden maar ik ben niet zo`n interner held dus vroeg ik me af hoe ik dit precies doe?
Ik moet 12,50 overmaken naar een rekening dat begreep ik al wel. Maar dan is alles geregeld?

Gr Arno




Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
ff voorstellen
« Reactie #20 Gepost op: wo, 26 sep 2007, 10:41:46 »
Wauw! Die ziet er tof uit, voor zover ik kan zien... Zit er veel werk aan?
Je moet overigens in de links het woord "Grote" weglaten, dan komen de foto's wel naar voren...

Wat betreft de aanmeldprocedure: inschrijven Zou zichzelf moeten wijzen?

Edit: Hoe staat het nu eigenlijk met je Derby dan?

Overigens: welkom!  :)



Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
ff voorstellen
« Reactie #21 Gepost op: wo, 26 sep 2007, 14:54:26 »
\hee

Qua werk val het wel mee. Misschien vinden somige mensen het wel veel werk maar vergeleken met de Derby is dit vrij weinig.

De Derby ligt even stil nu ik de audi heb maar als ik aan de audi niet verder kan doe ik vast daar weer iets aan. Maar de Audi denk ik wel redelijk snel klaar te kunnen hebben en de Derby duurt nog wel een paar jaar dus van daar dat ik nu eerst ff tijd in de audi ga stoppen.

Maar hier al vast een fototje van de derby op dit moment.

Als ik me aangemelt heb zal ik er ook wel een project topic van openen.



gr

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
ff voorstellen
« Reactie #22 Gepost op: wo, 26 sep 2007, 19:18:27 »
ik heb me aangemeld als het goed is alleen kan ik via het internet bankieren het geld niet overmaken omdat het rekening nummer niet goed zou zijn.......Zegt de rabobank dan.
Een beetje vreemd misschien dan gewoon via accept giro?

gr

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
ff voorstellen
« Reactie #23 Gepost op: wo, 26 sep 2007, 20:24:03 »
Geen kwestie van Postank/gironummer en dus een "P" ervoor zetten? Lijkt me dat als het programma het nummer niet herkent het met een acceptgiro ook niet goed zal gaan?! -gert-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
ff voorstellen
« Reactie #24 Gepost op: wo, 26 sep 2007, 21:00:00 »
Ik denk dat je gelijk hebt. Dan zet hij er zelf P00 voor.

Ik zie t wel of t is gelukt.

gr