ja het wordt ook alleen vooraan.
Achter staat ie al laag zat want door de 8j velgen achter is aan 1 kant de spatbordverbreding losgelaten (doorgesleten :S) Moet nog eens gaan kijken hoe ik dit ga op lossen.
Overigens heb ik laatst een supermooi MOMO stuur gekocht voor een bedrag van 35 euro incl. naaf
Even zoeken op internet kwam ik erachter dat deze nieuw 250 euro incl. naaf is
Koopje dus. Staat overigens ook erg mooi vind ik en is net zo groot als me originele stuur.
Ook heb ik een xenon kit (Pilot H3 8000K) gekocht en ga ik deze week inbouwen als ik tijd heb.
De rolkooi is anderhalve week terug ook opgehaald en sinds die dag ben ik volop aan het schuren geweest. Je moet je voorstellen dat het materiaal eruit zag als een steiger op de bouw qua beschadigingen en kleur. Ik ben begonnen met waterproof 400 om alles kaal te schuren en daarna steeds met 200 omhoog gegaan tot en met korrel 2000. Hierna is alles met de hand gepoetst met speciale polijstpasta (op ene oldtimerbeurs gekocht) en daarna nog eens extra met Belgom ALU.....
Resultaat? Een chrome kooi
. Ik zal deze week alleen nog het kruis dat achterin komt poetsen want hij is al helemaal geschuurd. Zaterdag hoop ik hem erin te bouwen. Kunnen jullie em mooi bekijken op de komende meeting van hier.
Kris.