Auteur Topic: Wie is barry 8v? officeel voorstellen  (gelezen 35692 keer)

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #60 Gepost op: zo, 26 nov 2006, 21:41:11 »
De polo kon toch geen kant op, vanwegen een computer die gecrasht is



De draadboom heb ik gedemonteerd,ontdaan van een vies en uitgedroogte tape.
Onder dit tape zaten een paar verbindingen, die ze bij de volkswagen niet gemaakt hebben.



Na dat ik dit tegen ben gekomen, heb ik ook maar het daschboard gedemoteerd.
Hier onder vandaan kwam een muntje uit het land van oorsprong

ook hier zaten een paar verbindingen die niet goed waren

Het muntje


Cosmetisch ben ik ook aan het tjoenen, stabilisator stang er uit gehaald.
En ingesmeerd met mijn favoriete goedje"afbijt"


De gaten waar de stabi mee vast zat weer dicht gemaakt, want er komen vaste steunen op.



De schoorsteen hing ook niet naar mijn zin, dus heb ik deze ook maar wat netter opgehangen, kleine moeite veel plezier
 -sturen-

Alleen nog ff opzoek naar een ander bumpertje.

Op motorisch gebied zit ik ook niet stil, hier wat sneak previews van de carbs met elektronische sproeiers
 :D



De grondplaat voor het spruitstuk pas maken op de cilinderkop
GROTER is niet altijd beter

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #61 Gepost op: zo, 26 nov 2006, 21:56:30 »
De eigenaar voor mij was waarschijnlijk de aftapplug kwijt, na het verversen van de olie, en na het monteren van een oliedruk sensor.

Wat je dan overhoud is




GROTER is niet altijd beter

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #62 Gepost op: zo, 26 nov 2006, 23:02:58 »
op de laatste foto ,kan ook een olie temperatuur sensor zijn
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #63 Gepost op: do, 30 nov 2006, 22:28:45 »
Goed bezig!  -thumbsup-


Hier een soortgelijk project: klik

(Wat er zeer verzorgd uitziet! )




Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #64 Gepost op: vr, 01 dec 2006, 20:56:42 »
ziet er inderdaat zeer verzorgt ui zal heel wat kanken gekost hebben die motor

Offline edgard

  • Non-Register lid
  • Berichten: 85
  • Geslacht: Man
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #65 Gepost op: vr, 01 dec 2006, 20:57:25 »
bedoelde knaken

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #66 Gepost op: vr, 01 dec 2006, 21:21:08 »
Ja, ziet er zeker verzorgt uit, en is ook een vergelijkbaar project -thumbsup-

Hij heeft een zeer net spruitstuk voor de throttlebodie's -dj-



GROTER is niet altijd beter

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #67 Gepost op: zo, 10 dec 2006, 14:35:27 »
UPDATE

De motor loopt weer  -naughty-  

Wel door een ontiegelijke stomme fout van mezelf is deze storing ontstaan -wanker-

Ik was aardig verdwaald geraakt in de draadboom, hierdoor ben ik het overzicht kwijtgeraakt en de moed verloren.
Een maatje van mij kwam even kijken en helpen, ik heb hem verteld hoe het allemaal begonnen is.
Wij meten zoeken..........................nog eens meten(wat ik al twee keer gedaan had) nog eens meten...............kijken, kijken............................Mmmmmm..................nix

Bakkie koffie en saffie erbij....................kijken............ik zie me maatje zijn koffie neer zetten, en met z'n hoofd in de motorruimte duiken effe stil.......................hij zegt start hem is.

Ik draai de sleutel om....................benzinepomp ging draaien -dj-  starten en niet aanslaan, wel een plof uit de uitlaat, ik de onsteking volgorde getsjekt, die zat niet goed.

Daarna starten.................................... -thumbsup- en lopen die handel.

En de fout was deze stekker combinatie bij de bobine


FOUT


GOED
GROTER is niet altijd beter

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #68 Gepost op: zo, 10 dec 2006, 15:14:27 »
Een hallsensor voor niets gekocht, en m'n oude computer doet het gewoon nog -dunno-  ,weer een beetje les geld betaald, zeg ik dan maar.

Een totaal plaatje


De stabi steunen


De auto weer bijna afgebouwd


Motor ruimte


Hierna wat meer foto's van hoe het helemaal weer nettjes is -klus-



GROTER is niet altijd beter

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #69 Gepost op: do, 21 dec 2006, 21:26:29 »
op de laatste foto ,kan ook een olie temperatuur sensor zijn

Dat gaat ik binnenkort vaststellen, heb er nu k*t olie inzitten -wanker-
GROTER is niet altijd beter

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #70 Gepost op: do, 21 dec 2006, 21:50:06 »
Jaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaa

Wat is het toch een heerlijke auto, ben dinsdag avond andere remmen wezen halen (golf2 gti/ 256mm, 54girling) in Goes.

Dus ik over de A58 richting Bergen op Zoom, onverlicht en hobbelig, op het gemakkie "110 km/u" busje inhalen............Whoop een alfa op me reet.....busje ingehaald, ik opzij en alfa met op zijn reet een audi A4 avant er voorbij.

Ik rustig op het gas meelopend met de twee belgen(alfa vs audi)ging ik toch ook maar naar de linkerbaan, zo hebben we enkele kilometers afgelegt(175 km/u).

De alfa haakte af......... de audi en ik er voorbij, even later vond de audi het ook mooi geweest, en dus ging ik ook maar weer op gewoon tempo verder.
Bij aankomst in Goes, bleek dat de radiator dit ritje met de koni schokdempers niet zo leuk vond, deze lag namelijk half op straat -uitlachen-



GROTER is niet altijd beter

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #71 Gepost op: do, 21 dec 2006, 21:53:49 »
Heb ik ook gehad!! Die zit in een paar lullige rubbers. Bij mij was de radiateur aan de onderkant helemaal losgekomen.

Heb de stift waarmee de radiateur op zijn plek gehouden wordt maar iets harder aangedraait.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #72 Gepost op: do, 21 dec 2006, 21:59:06 »
Ik ben één zo'n dop kwijt, waar die M6 boutjes tegen aangeschoeft zitten.

En bij mij was die ook onder uit de rubbers, hij hing alleen nog aan de koelslangen, en heeft zelfs nog een paar keer de straat geraakt   :D
« Laatst bewerkt op: za, 19 jan 2008, 20:02:11 door barry8V »
GROTER is niet altijd beter

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #73 Gepost op: vr, 22 dec 2006, 08:58:16 »
:)

Goed bezig>>> Issie nog wel heel? (als in: bruikbaar?)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline barry8V

  • Non-Register lid
  • Berichten: 817
  • Geslacht: Man
  • Barry de Wit
officeel voorstellen barry8V
« Reactie #74 Gepost op: za, 23 dec 2006, 22:19:07 »
:)

Goed bezig>>> Issie nog wel heel? (als in: bruikbaar?)

:D Hij is nog bruikbaar, alleen zitten er een paar platte kanten aan -dunno-  

Ik ben er mee thuis gekomen No Problemo -thumbsup-
GROTER is niet altijd beter