Auteur Topic: Eindejaarsmeeting!  (gelezen 27222 keer)

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #15 Gepost op: do, 29 sep 2005, 19:33:03 »
waarom al die ophef???

greez maikel

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #16 Gepost op: do, 29 sep 2005, 21:41:35 »
dennis is sjors ,wat dit betreft ,zeg het maar ............
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #17 Gepost op: do, 29 sep 2005, 22:21:59 »
Je kunt ook meteen zeggen wat je bedoelt, ipv "stille" hints....
Want nee, ik snap niet wat er nu weer/nog steeds mis is..




Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #18 Gepost op: do, 29 sep 2005, 22:33:58 »
.geffen (dat tank station met burgerking tegen over de barriere)was een goede optie om ook de belgen te laten komen ,tevens een goede plek voor vrouwen en kinderen ,plenty parking .

ac de meern is op zich leuk centraal ,allenig niet leuk voor vrouwen en kinderen gezien de afstand tussen parkeerplaats en ac ,maar dat wordt al zo vaak gedaan centrale meeting .emmen hebben we ook gehad .
en zijn er belgen geweest ? nee dus .
wedden dat ze ook niet naar de meern komen .
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #19 Gepost op: vr, 30 sep 2005, 00:15:42 »
Middenweg???

De MAC bij afslag Noordeloos/Arkel op de A27. Is een stukje verder dan afslag de Meern op de A12, maar wel met Mac EN een wegrestaurant. Voor de freaks ook nog een Tango tankstation.

De parking is berekend op Mac EN AC bezoekers...
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #20 Gepost op: vr, 30 sep 2005, 10:52:42 »
...Kuch...



Ik heb mij tot nu toe volledig buiten dit topic gehouden. Ik heb heel even getwijfeld m'n bek open te trekken toen er al 5  pagina's bla bla stonden, maar na intern overleg heb ik t maar niet gedaan. We hebben het topic opgeschoont, voorzien van een definitief voorstel, en daarmee dachten we dat de kous af zou zijn..

Helaas.

Het is niet mijn sterkste kant openlijk mijn ongezouten mening te geven, en diegene die mij kennen weten dat ik dat ook echt heeel zelden doe. Ik schop liefst niet tegen schenen als het niet strikt noodzakelijk is.

En nog gaat t me niet lukken te zeggen waar t op staat: Lees, trek uw eigen conclusies, haal adem, denk na, en laat maar horen wat je er van vind.


Waarom houden we een 'treffen'? Ik gebruik liever het woord treffen, want met 'meetings' heeft heel andere associaties

Een groepje mensen dat bij elkaar komt om gezellig te kletsen, onderdelen te verhandelen/ruilen, idee-en op te doen, elkaar eens in real-life te ontmoeten en weet ik wat allemaal nog meer te doen.


Omdat er vooral 's zomers officiele  'car-show-meetings' georganiseerd worden in Nederland en de ons omliggende landen, en dan qua data al snel 'in de knoop' komen, zijn onze treffens zich in de loop der jaren vooral gaan concentreren op 't najaar, de beroemde winter en voorjaarstreffen.

We hebben inmiddels een aantal lokaties bezocht, en er is slechts 1 (!) lokatie waar we niet weer terug komen, omdat dat toch echt niet handig bleek: Er was helemaal geen WC: De 'langs de weg parkeerplaats in de buurt van Bunnik'.

Er was altijd wel wat te zeuren omtrend de lokatie. Dat is de mens eigen: Het is niet goed, of het deugd niet. De beschutting tegen de wind is in Bunnik bijvoorbeeld gewoon slecht. Desondanks zijn we er al een keer of 4/5 geweest. Afgelopen winter nog!

Een ander hekelpunt dat altijd aan de orde komt is de ligging op de landkaart. Maar ook op dit punt proberen we iedereen tegemoet te komen: Afgelopen voorjaar nog een 'Up North' meeting in Emmen gehad, met een verbazingwekkend grote opkomst 'polo 1/1f's'. Maar we zijn ook al een aantal malen in Zolder (België) geweest. De eerste keer waren we met velen, de 2e keer slechts met enkelen.

Tot nu toe kan ik alle treffens waar ik NIET geweest ben nog steeds tellen op 2 vingers. En 2 keer was het niet de afstand die mij tegen hield: 1 officieuze bijeenkomst viel precies tijdens mijn vakantie, en 1 campeertreffen moest ik missen door m'n laatste verhuizing.

Het weer gooide in al die jaren ook nog wel eens wat roet in het eten: We hebben regen getrotseerd, ijzige kou, d'r was 't beroemde ijzel/mist treffen in Nunspeet 3 jaar geleden en 't wilde ook nog wel eens flink waaien. Maar dat is nu eenmaal wat je mag verwachten tijdens deze jaar getijden. We hebben ook heerlijke herfstzonnetjes gehad, waardoor ik meermaals met een verbrande kop thuis kwam. Maar goed: wat doe je d'r aan? Niets.

We hebben altijd geprobeerd iedereen z'n zin te geven, en dat lukt helaas niet altijd. We houden de treffens door heel het land, zodat iedereen een keer 'dicht bij huis' kan blijven. De lokaties zijn altijd voorzien van 'relatief goed bereikbare' toiletten dan wel eetgelegenheden. Zoals gezegd: alleen de parkeerplaats 'ergens in de buurt van bunnik' had helemaal geen sanitaire mogelijkheid. Doen we dus niet meer.

Maar ik krijg nu de indruk dat het allemaal niet goed meer is.

Er lijkt maar 1 lokatie te bestaan die nog geschikt bevonden word. Die lokatie raad ik dan ook iedereen aan: het is er warm, droog en het waait er niet. Er is sanitair aanwezig, en als je je best doet altijd wat lekker te eten en drinken. Het is voor niemand echt ver rijden.

  Oost West.. Thuis voor de haard zit je altijd het best.

Voor alle anderen:

  23 oktober 2005, carpoolplaats bij "AC De Meern".

Iedereen is welkom. En ik reken NIEMAND erop af als ie er niet is. Heb ik nu lopen schoppen tegen JOUW schenen? Blijf dan vooral demonstratief thuis: Mij heb je er niet mee.


Namens het voltallige Polo86c Register Team



Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #21 Gepost op: vr, 30 sep 2005, 11:53:26 »
Mijn gevoel geuit door Jaap...

Jaap,  -hug- -love-
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #22 Gepost op: vr, 30 sep 2005, 13:52:41 »
De Meern it is.
Wie neemt de gezelligheid mee?  -uitlachen-

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #23 Gepost op: vr, 30 sep 2005, 17:35:41 »
Prima locatie it is!
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #24 Gepost op: vr, 30 sep 2005, 23:58:17 »
schoppen nee .weet mijn conclusie ,enigste vraag was een mac of burgerking .tara gaat voor .maar daar kom je nog wel achter als je zelf vader/moeder wordt .
plaats boeit me niet ,dacht zelf alleen mee voor de zuiderburen .
al houd je een meeting op schouwen duiveland .

maar suggesties worden hier gewoon afgewimpeld terwijl er om gevraagd wordt .prima hoor .en daar gaan mijn nekharen van tintelen .

als de meern idd niks is ,nou ja heb ik in iedergeval mijn neus laten zien

btw clubkas helpen spekken doe ik niet meer met afstellen van polo's .zolang men zomaar deleten kan en een klein verzoek niet naar geluisterd wordt .doe ik dit stukje vrijwilligers klusje ook niet meer op de meetings .als men dus zo om gaat met suggesties ,als dictatoriale regelnichten manieren .nee ,dan bedank ik ervoor .



je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #25 Gepost op: za, 01 okt 2005, 00:19:26 »
...Kuch...



Ik heb mij tot nu toe volledig buiten dit topic gehouden. Ik heb heel even getwijfeld m'n bek open te trekken toen er al 5  pagina's bla bla stonden, maar na intern overleg heb ik t maar niet gedaan. We hebben het topic opgeschoont, voorzien van een definitief voorstel, en daarmee dachten we dat de kous af zou zijn..

Helaas.



@ voorstellen worden genegeerd .helaas

Het is niet mijn sterkste kant openlijk mijn ongezouten mening te geven, en diegene die mij kennen weten dat ik dat ook echt heeel zelden doe. Ik schop liefst niet tegen schenen als het niet strikt noodzakelijk is.

En nog gaat t me niet lukken te zeggen waar t op staat: Lees, trek uw eigen conclusies, haal adem, denk na, en laat maar horen wat je er van vind.


@eerlijkheid is beter dan een spelletje er om heen draaien


Waarom houden we een 'treffen'? Ik gebruik liever het woord treffen, want met 'meetings' heeft heel andere associaties

Een groepje mensen dat bij elkaar komt om gezellig te kletsen, onderdelen te verhandelen/ruilen, idee-en op te doen, elkaar eens in real-life te ontmoeten en weet ik wat allemaal nog meer te doen.


Omdat er vooral 's zomers officiele  'car-show-meetings' georganiseerd worden in Nederland en de ons omliggende landen, en dan qua data al snel 'in de knoop' komen, zijn onze treffens zich in de loop der jaren vooral gaan concentreren op 't najaar, de beroemde winter en voorjaarstreffen.

We hebben inmiddels een aantal lokaties bezocht, en er is slechts 1 (!) lokatie waar we niet weer terug komen, omdat dat toch echt niet handig bleek: Er was helemaal geen WC: De 'langs de weg parkeerplaats in de buurt van Bunnik'.

@klopt ,mee eens ,vroeg alleen om een mac of burgerking ivm met verschoon mogelijk heden en gezellige zit

Er was altijd wel wat te zeuren omtrend de lokatie. Dat is de mens eigen: Het is niet goed, of het deugd niet. De beschutting tegen de wind is in Bunnik bijvoorbeeld gewoon slecht. Desondanks zijn we er al een keer of 4/5 geweest. Afgelopen winter nog!

@klopt

Een ander hekelpunt dat altijd aan de orde komt is de ligging op de landkaart. Maar ook op dit punt proberen we iedereen tegemoet te komen: Afgelopen voorjaar nog een 'Up North' meeting in Emmen gehad, met een verbazingwekkend grote opkomst 'polo 1/1f's'. Maar we zijn ook al een aantal malen in Zolder (België) geweest. De eerste keer waren we met velen, de 2e keer slechts met enkelen.



Tot nu toe kan ik alle treffens waar ik NIET geweest ben nog steeds tellen op 2 vingers. En 2 keer was het niet de afstand die mij tegen hield: 1 officieuze bijeenkomst viel precies tijdens mijn vakantie, en 1 campeertreffen moest ik missen door m'n laatste verhuizing.

Het weer gooide in al die jaren ook nog wel eens wat roet in het eten: We hebben regen getrotseerd, ijzige kou, d'r was 't beroemde ijzel/mist treffen in Nunspeet 3 jaar geleden en 't wilde ook nog wel eens flink waaien. Maar dat is nu eenmaal wat je mag verwachten tijdens deze jaar getijden. We hebben ook heerlijke herfstzonnetjes gehad, waardoor ik meermaals met een verbrande kop thuis kwam. Maar goed: wat doe je d'r aan? Niets.

@klopt ,maar tegen woordig moet ik 3 x denken .normaliter lig ik niet wakker van -10 .werk er zelf dagelijks in normale buiten temperaturen .

We hebben altijd geprobeerd iedereen z'n zin te geven, en dat lukt helaas niet altijd. We houden de treffens door heel het land, zodat iedereen een keer 'dicht bij huis' kan blijven. De lokaties zijn altijd voorzien van 'relatief goed bereikbare' toiletten dan wel eetgelegenheden. Zoals gezegd: alleen de parkeerplaats 'ergens in de buurt van bunnik' had helemaal geen sanitaire mogelijkheid. Doen we dus niet meer.

@fout we zijn nog niet in het brabantse land geweest dit jaar ,voor de rest wel in het nordelijk deel en centrale deel

Maar ik krijg nu de indruk dat het allemaal niet goed meer is.

Er lijkt maar 1 lokatie te bestaan die nog geschikt bevonden word. Die lokatie raad ik dan ook iedereen aan: het is er warm, droog en het waait er niet. Er is sanitair aanwezig, en als je je best doet altijd wat lekker te eten en drinken. Het is voor niemand echt ver rijden.

  Oost West.. Thuis voor de haard zit je altijd het best.@welke haard :D

Voor alle anderen:

  23 oktober 2005, carpoolplaats bij "AC De Meern".

Iedereen is welkom. En ik reken NIEMAND erop af als ie er niet is. Heb ik nu lopen schoppen tegen JOUW schenen? Blijf dan vooral demonstratief thuis: Mij heb je er niet mee.


Namens het voltallige Polo86c Register Team

helaas ,ben net ff thuis ,anders was de foon ff wat persoonlijker ,niks gemeens ,gewoon normale chitchat

lees bij @
voor de rest we zien elkaar ,als jaap jouw schrijft bedoeld hij serge ,aangezien ik de enige ben die wel  rechtstreeks hier neer tik wat ik denk.maar babbelen doe ik liever face to face .vind zelfs een forum onpersoonlijk -hug-
.voor de rest we zien elkaar in de meern  -love-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #26 Gepost op: za, 01 okt 2005, 00:37:04 »
Laat ik ermee beginnen dat ik wel een soort erelid ben ( en hebt ) maar geen Polo rijd .. dat is voorlopig vooral uit een bepAalde overweging .

Namens het voltallige Polo86c Register Team

Daar veeg ik mijn harige aars mee af als ik zo vrij mag zijn : dat ik daarmee iemand tegen zijn scheentjes schop so be it ..  
Serge staat altijd voor overal en iedereen klaar maar het zogenaamde voltallige Polo86c Register Team kan er wel gewist worden ... en dan zonder maar ook iets te lezen over wat relevant is voor Serge en Wendy en vooral Tara .
Zuiderburen lijken mij ook wel leuk .
En denk nou niet hardop dat het mij leuker lijkt om het bij mij om de hoek te houden :
daar kom ik al te vaak naar mijn zin .

Alles wat fikt dat rot niet ..

IIg blij dat er tegenwoordig voltallig gedelete en gediscussieerd wordt  -hug-




Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #27 Gepost op: za, 01 okt 2005, 06:56:38 »
withstupid

Er lijkt maar 1 lokatie te bestaan die nog geschikt bevonden word. Die lokatie raad ik dan ook iedereen aan: het is er warm, droog en het waait er niet. Er is sanitair aanwezig, en als je je best doet altijd wat lekker te eten en drinken. Het is voor niemand echt ver rijden.

  Oost West.. Thuis voor de haard zit je altijd het best.

okee, daar onze volgende meeting. ik vertik het om bijna een halve km naar de plee te lopen en koffie te gaan drinken in een tent die niet echt bekend staat om zijn kwaliteit! have fun!



trotse mama!

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #28 Gepost op: za, 01 okt 2005, 19:39:33 »
Laat ik ermee beginnen dat ik wel een soort erelid ben ( en hebt ) maar geen Polo rijd .. dat is voorlopig vooral uit een bepAalde overweging .

Namens het voltallige Polo86c Register Team

Daar veeg ik mijn harige aars mee af als ik zo vrij mag zijn : dat ik daarmee iemand tegen zijn scheentjes schop so be it ..  
Serge staat altijd voor overal en iedereen klaar maar het zogenaamde voltallige Polo86c Register Team kan er wel gewist worden ... en dan zonder maar ook iets te lezen over wat relevant is voor Serge en Wendy en vooral Tara .
Zuiderburen lijken mij ook wel leuk .
En denk nou niet hardop dat het mij leuker lijkt om het bij mij om de hoek te houden :
daar kom ik al te vaak naar mijn zin .

Alles wat fikt dat rot niet ..

IIg blij dat er tegenwoordig voltallig gedelete en gediscussieerd wordt  -hug-

Misschien ligt het aan mij, maar ik snap geen reet van dit hele verhaal.
Daarbij heb ik nog veel meer gedachten bij ieders replies, maar ik vind geen enkel forum de plaats om dat te bespreken, alleen face to face, en ik ben daarbij absoluut niet bang om daarbij tegen iemands schenen te schoppen, maar degenen die mij kennen zullen dat wel weten.
Ik kan dus alleen maar hopen dat iedereen komt en dat we dit alles de wereld uit kunnen helpen. Ik zou het namelijk ronduit belachelijk vinden en ook ontzettend jammer dat een vriendenkluppie als deze (want zo beschouw ik het wel) uit elkaar zou vallen om een paar lullige miscommunicaties...
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Nielzzz

  • L86C-0065
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.211
  • Geslacht: Man
  • Niels Derksen
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #29 Gepost op: za, 01 okt 2005, 20:19:12 »

 -dunno- ...
Ik heb een sleutelplek!!!