Auteur Topic: Eindejaarsmeeting!  (gelezen 27224 keer)

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #30 Gepost op: za, 01 okt 2005, 20:48:35 »
Nee schat, ik vecht met woorden, anders zou ik nooit een wout kunnen worden ;)
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #31 Gepost op: za, 01 okt 2005, 20:58:05 »
23e is best maakt me niet uit waar  -moon-
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Nielzzz

  • L86C-0065
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.211
  • Geslacht: Man
  • Niels Derksen
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #32 Gepost op: za, 01 okt 2005, 21:42:56 »
Sorry, heel ff off topic.
Heb een wagen voor je gevonden Marjolijn,
Ik heb een sleutelplek!!!

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #33 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 00:49:01 »
Ik geef hier alleen mijn mening meer niet ..
Neem het voor de 3 wijzen uit Ede op die volgens mijn benevelde brein iets meer krediet verdienen dan dat elk steekhoudend argument maar weggesaneerd wordt en er dan een zogenaamd unanieme reactie van de redactie komt .

Zal mij een worst wezen waar het is . Kennelijk zijn de zuiderburen en een babyverschoningsplek geen reden om er iets mee te doen .

@ Nielzzzz : als je nu nog eens zou weten hoe je een swing maakt dan zou ik je waardevolle bijdrage kunnen waarderen maar ik denk dat je het verschil niet weet tussen een Rawlings en een Easton

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #34 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 01:32:20 »
het is dat de 86c commisie hier replys opgeschoond heeft (zo noemden ze dat 65jaar geleden ook in amsterdam )waardoor het lijkt als of wij uit onze nek lullen en de commis(ar)ie alleen gelijk heeft.
sorry marjolijn ,hierdoor snap jij er nu geen hout meer van .


ben alleen pissig om het fijt dat suggesties zomaar genegeerd worden en gedelete worden zonder er naar om te kijken .en vooral als mensen dan als een blind paard doordraven zonder te kijken .
ern dan geeft jaap een reactie die kant nog wal raakt (na de verwijderde posts ).fijt dat de commi9sie niet reageert zegt mij meer dan genoeg dat ze weten dat ze fout zitten .en ze hoeven niet met een smoes aan te komen dat ze niet online waren .3 personen in 24 uur )

alleeen beoordeel ik mensen niet op 1 punt(das een eigenschap die je leert als je veel met probleem mensen om bent gegaan in een internaat) .voor de rest even goede vrienden
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #35 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 01:34:18 »
.

@ Nielzzzz : als je nu nog eens zou weten hoe je een swing maakt dan zou ik je waardevolle bijdrage kunnen waarderen maar ik denk dat je het verschil niet weet tussen een Rawlings en een Easton

sorry voor de grof heid .leg eens uit ,ik ook niet namelijk :D
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Mark

  • L86C-0037
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.296
  • Geslacht: Man
  • Mark Pruim
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #36 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 10:57:58 »
Goed,

FF op persoonlijke titel.

Dennis heeft met het opschonen van het topic alleen maar geprobeerd het topic weer op de rails te krijgen omdat het enigzins  aan het ontsporen was.

Zoals je weet heb ik daar zelf aanvankelijk nog suggesties gedaan voor een locatie richting zuiden.
En dan wil ik de nadruk leggen op het woord Suggesties.
Die zijn er namelijk om beoordeeld en eventueel toegepast te worden.
Als dat laatste niet gebeurt betekent dat niet automatisch dat er overheen is gelezen danwel dat deze genegeerd zijn.




Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #37 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 12:49:44 »
.

@ Nielzzzz : als je nu nog eens zou weten hoe je een swing maakt dan zou ik je waardevolle bijdrage kunnen waarderen maar ik denk dat je het verschil niet weet tussen een Rawlings en een Easton

sorry voor de grof heid .leg eens uit ,ik ook niet namelijk :D

rawlings is met een r, easton met een e... -off-
trotse mama!

Offline Maikel

  • L86C-0069
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.550
  • Geslacht: Man
  • Maikel Conijn
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #38 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 13:22:46 »
ik vind jammer dat het zo allemaal gaat ondanks dat discussie soms ook goed kan zijn!!!!!
en ik snap ook ieders stand punt en vind daarom ook jammer dat alle optie's en sugesties zijn verwijderd! (wat ik ook weer niet kwalijk kan nemen omdat ik best snap waarom dit gedaan is)

de meern is een mooi plek en niet omdat het toeval bij mij om de hoek is!!!! maar begrijp best dat het met kinder minder handig is! na de uitleg van wendy!
maar aan de andere kant heb ik maar 2 of 3 sugesties gezien die dan wel handig of goed zouden zijn. zijn we nu daan aan die sugestie overgeleverd voor alle volgende treffen?
iedereen heeft wensen en soms gaan deze wensen niet samen. dan moet er een keus gemaakt worden door voltalige team van 86c (neem aan hiermee het bestuur word bedoelt)
en als het  nu op deze manier z'n discussie over onstaat houd ik me hart vast voor de volgende lokatie bepaling voor een treffen,
discussie is goed lijkt mij maar er zijn erbij die nu al met plaatjes van knuppels komen en dat lijkt mij te ver gaan!!!!

ik hoop jullie te zien in de meern. en voor de gene die om bepaalde redenen niet willen of niet kunnen komen kan ik alleen maar begrijp en respect voor opbrengen.

en sjon ik ga gezelligheid mee brengen dat is mijn doel.

groeten maikel,


p.s. ik wil nie als wijsneus of als bestuur wanne-be hier staan.maar als een clublid die graag ook zijn mening nog wil uiten
en ik hoop dat ik verders niet iemand voor de schenen schop want dat is mijn bedoeling niet!!!!!!!!!

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #39 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 13:50:18 »
het enige wat ik vroeg was een mac of een burger king. hoeveel zijn daarvan in nederland? ik vind het ook jammer, maar zo hoeft het niet van mij. waarom vragen om suggesties als er toch niets mee gedaan wordt. voor mij gaat alles op slot. veel plezier waar jullie ook heen gaan.
trotse mama!

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #40 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 15:58:22 »
Sjon denkt hardop: nooit zomaar berichten verwijderen
(ben zelf moddervreter bij pch, dus heb stukje ervaring)
Had beter geweest om topic te sluiten en nieuwe te openen met vastgestelde plaats.
(puntje voor de volgende keer?)

Wellicht heb ik 't laatste zetje gegeven wat de doorslag gaf om de meeting in De Meern houden.
Na Dennis z'n opmerking dat restaurants op zondag te weinig parkeerplek zouden hebben,
meldde ikke dat er bij AC De Meern zat plek is op de carpoolplaats,
er worden daar regelmatig meetings gehouden.
En bij mijn weten hebben de AC's een verschoningsplek voor mini-86cleden.
Dat laatste weet ik niet zeker: ben namelijk geen pappa.......niet dat ik weet althans......
En ik meldde dat er enkele pch-leden klachten hadden over 't voedsel aldaar.
Was enkel een suggestie van mijn kant.

Wel snap ik dat 't bestuur de knoop wilde doorhakken wat betrefd de plaats: nog maar 3 weken.

Nou blijkt dat onze trouwste leden de plek niet zo geschikt vinden.
(mag ik 'onze' zeggen?.......ik hoor onderhand ook bij 't 86c-register-meubilair......
of ben ik nog steeds die van pch met die 2f? -naughty- .
Voor me gevoel voel ik me meer 86c-register-lid hoor -dj- )
Die trouwe leden die iedere keer allerlei klusjes doen voor de club. (boodschappen/soep....enz enz enz enz)
Mijn suggestie: waarom dan nu niet alsnog toegeven en een andere plek kiezen?
Volgens mij is de afstand voor niemand echt een probleem.
Voor een gezellige meet rij ik heel 't land door....zelfs 't land uit.
Dat De Meern voor mij dichtbij is, interesseert me geen biet, ik rij wel stukkie en/of carpoolen.

Offline Marcel86c

  • L86C-0034
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.163
  • Geslacht: Man
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #41 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 16:23:34 »
Citaat
schoppen nee .weet mijn conclusie ,enigste vraag was een mac of burgerking.


Dit klinkt niet als een suggestie, meer als een bevel -wanker-

Het idee van een suggestie is dat je 'm naast je neer kan leggen en een andere keuze kan maken.

Citaat
tara gaat voor .maar daar kom je nog wel achter als je zelf vader/moeder wordt .


En dan bestaat er nog zoiets als oppassen: moet Tara dan zonodig mee naar een polotreffen?
Anders breng je d'r toch gewoon bij Miranda, die vind dat echt niet erg. (eerder alleen maar leuk)
Impossible isn't a fact, it's an opinion.

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #42 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 16:42:36 »
Op persoonlijke voet wederom verder:

Eerst even wat duidelijkheid scheppen omtrend m'n eerste betoog:
Mijn reactie was op persoonlijke titel. Naar aanleiding van de gehele discussie. Dus ook IK heb alle suggesties en opmerkingen gewoon gelezen.
Omdat Mark en Dennis het roerend met mij eens waren, hebben we besloten 'als team' te reageren. Ik kan mij vergissen, maar een aantal reacties van andere leden zeggen mij dat ik 't toch echt niet helemaal verkeerd zie.

Ik ben tot nu toe bij zo'n beetje alle treffens degene geweest die de knoop doorhakte waar en wanner het allemaal zou gaan gebeuren. Nog nooit kreeg ik zo verschikkelijk veel onbegrip over mij heen als nu. Waar ging het mis? Leg het mij maar uit.

Ik heb in eerste instantie geen namen genoemd, of direct mensen aangesproken. Ik pak dit soort dingen normaal met fluwelen handschoentjes aan: Zoals ik al zei: Ik schop liever niet tegen schenen. Ik schop liever helemaal niet. Er waren 5 pagina's vol suggesties, en die kwamen echt niet allemaal van 1 en dezelfde persoon. Ik heb mede daarom geschreven in 'Wie de schoen past, trekken hem aan'. Het was mooi geweest als niemand de schoen had aan getrokken. Blijkbaar was er niet voldoende begrip aanwezig om een tikje tegen het zere been te kunnen incasseren.

Zoals ik al zei: Ik had de hoop dat we er goed aan deden met het opschonen van het topic, en met het noemen van een definitive plaats. Helaas is dat bij sommigen in het verkeerde keelgat geschoten. Dat was wel duidelijk toen de discussie direct weer oplaaide. Een wijze les voor een volgend keer, maar aan de andere kant: het had sommigen ook gesiert als ze blijk hadden gegeven begrip te hebben voor de situatie.

Mij lijkt mij m'n het verhaal erg duidelijk: Ik heb t zelf geschreven, en 't heeft mij veel moeite gekost om uberhaupt op deze manier te reageren. Ik had de ijdele hoop dat het goed gelezen zou worden, en dat iedereen mijn standpunt zou kunnen begrijpen. Ik vraag jullie (o.a. Serge, Gert en Wendy) het nog eens goed te lezen.. en verplaats jezelf daarbij eens in MIJN positie, en denk eens helemaal niet alleen aan jezelf.

In al die jaren van ons bestaan hebben wij (Dennis, Jeroen, ik en sinds kort Mark ) altijd geluisterd naar wat iedereen voor wensen heeft. Iedere wens heeft voor ons even veel waarde: Hard schreeuwen heeft daarbij geen nut. Ook als gloednieuw lid kan je op onze aandacht rekenen.
Niet alle wensen zijn altijd in te wilgen, maar we hebben altijd een luisterend oor gehad voor iedereen: Iedereen die het tegendeel beweerd schopt mij persoonlijk de benen onder m'n lijf uit.

Er zijn een aantal basis vereisten voor een auto-treffen, zoals ons clubje poogd te organiseren. Zoals je in mijn eerste verhaaltje hebt kunnen lezen proberen we altijd de gulden midden weg te vinden: Iedereen een beetje tevreden. Consessies doen. Polderen. Daar zijn wij Nederlands toch zo goed in?

Het aller aller eerste treffen was ooit in Nunspeet, omdat dat (mijns inziens) zo lekker centraal in Nederland ligt (pak de landkaart er maar eens bij). En nog komen we daar elk jaar terug. Al die jaren zijn we NOOIT noorderlijker gekomen dan Nunspeet. Afgelopen jaar hebben we daarom voor het eerst (!) een treffen gehouden in het Hoge Noorden. Voor de Belgen was dat natuurlijk iets te veel van het goed: Heel begrijpelijk toch?

Dat we dit keer een treffen houden 'centraal' in Nederland is ook heel begrijpelijk: Voor de Noordelingen en voor de Zuiderlingen ongeveer even ver rijden, en voor een aantal een thuis wedstrijd. Volgende keer misschien inderdaad op Schouwe Duiveland... Ik heb nog geen belgen of noorderlingen horen klagen dat t te ver rijden is. Want ook de belgen hebben zelf de mogelijkheid om suggesties te doen.... Sterker nog: Ken heeft al laten weten te willen komen. Is er een andere reden waarom je zelf de belgen graag weer eens spreekt? Ze organiseren zelf in België ook regelmatig meet-&-greet's, zoals ze dat zelf noemen. De laatste keer dat ik daar was, waren er overigens verdomt weinig anderen van onze club aanwezig...

Begrip is het geen waar ik op gehoopt had. Suggesties zijn er om je wensen mee aan te geven. Wij doen altijd (en ook nu) ons best het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Als reactie op deze discussie heb ik daarom heb ik ook gebeld met het AC-restaurant ter plaatse en geinformeerd of er een verschoon mogelijkheid aanwezig is: Jup die is er. Ik heb tevens gevraagd of we op het terrein zelf mogen parkeren: Ook al geen probleem, als we op het '2e' gedeelte gaan staan; niet recht voor de serre, maar een beetje 'uit beeld' is ook dat geen probleem. Hoogstens 25 meter lopen naar de plee.

Enige argument wat nog overeind staat om NIET te komen, is dus de koffie. Laten we daar dan alstublieft niet zo moeilijk over doen: Dat ze niet lekker zou zijn, hebben we ook alleen maar van horen zeggen. Vertrouw je het echt niet: Neem een thermosfles mee. Problem Solved.

Laten we dit hoofdstuk nu alstublieft afsluiten. Amen. Rust.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Wendy

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.370
  • Geslacht: Vrouw
  • grrrrr....
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #43 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 17:34:18 »
dat was hij voor mij al 2 pagina's terug. @ marcel: ik ga mijn kind niet "stallen" iedere keer als ik ergens heen wil. @ jaap: de koffie is er echt bagger, niet van horen zeggen. de afstand zal me ook aan me reet jeuken, de meern is dichterbij dan geffen, dus ook jullie goed lezen. wat mij dwars zit is dat er om suggesties gevraagd wordt die dan verwijderd worden. mij hoor je er niet meer over.
trotse mama!

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #44 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 18:08:45 »
Op persoonlijke voet wederom verder:

Eerst even wat duidelijkheid scheppen omtrend m'n eerste betoog:
Mijn reactie was op persoonlijke titel. Naar aanleiding van de gehele discussie. Dus ook IK heb alle suggesties en opmerkingen gewoon gelezen.
Omdat Mark en Dennis het roerend met mij eens waren, hebben we besloten 'als team' te reageren. Ik kan mij vergissen, maar een aantal reacties van andere leden zeggen mij dat ik 't toch echt niet helemaal verkeerd zie.

Ik ben tot nu toe bij zo'n beetje alle treffens degene geweest die de knoop doorhakte waar en wanner het allemaal zou gaan gebeuren. Nog nooit kreeg ik zo verschikkelijk veel onbegrip over mij heen als nu. Waar ging het mis? Leg het mij maar uit.

Ik heb in eerste instantie geen namen genoemd, of direct mensen aangesproken. Ik pak dit soort dingen normaal met fluwelen handschoentjes aan: Zoals ik al zei: Ik schop liever niet tegen schenen. Ik schop liever helemaal niet. Er waren 5 pagina's vol suggesties, en die kwamen echt niet allemaal van 1 en dezelfde persoon. Ik heb mede daarom geschreven in 'Wie de schoen past, trekken hem aan'. Het was mooi geweest als niemand de schoen had aan getrokken. Blijkbaar was er niet voldoende begrip aanwezig om een tikje tegen het zere been te kunnen incasseren.

Zoals ik al zei: Ik had de hoop dat we er goed aan deden met het opschonen van het topic, en met het noemen van een definitive plaats. Helaas is dat bij sommigen in het verkeerde keelgat geschoten. Dat was wel duidelijk toen de discussie direct weer oplaaide. Een wijze les voor een volgend keer, maar aan de andere kant: het had sommigen ook gesiert als ze blijk hadden gegeven begrip te hebben voor de situatie.

Mij lijkt mij m'n het verhaal erg duidelijk: Ik heb t zelf geschreven, en 't heeft mij veel moeite gekost om uberhaupt op deze manier te reageren. Ik had de ijdele hoop dat het goed gelezen zou worden, en dat iedereen mijn standpunt zou kunnen begrijpen. Ik vraag jullie (o.a. Serge, Gert en Wendy) het nog eens goed te lezen.. en verplaats jezelf daarbij eens in MIJN positie, en denk eens helemaal niet alleen aan jezelf.

In al die jaren van ons bestaan hebben wij (Dennis, Jeroen, ik en sinds kort Mark ) altijd geluisterd naar wat iedereen voor wensen heeft. Iedere wens heeft voor ons even veel waarde: Hard schreeuwen heeft daarbij geen nut. Ook als gloednieuw lid kan je op onze aandacht rekenen.
Niet alle wensen zijn altijd in te wilgen, maar we hebben altijd een luisterend oor gehad voor iedereen: Iedereen die het tegendeel beweerd schopt mij persoonlijk de benen onder m'n lijf uit.

Er zijn een aantal basis vereisten voor een auto-treffen, zoals ons clubje poogd te organiseren. Zoals je in mijn eerste verhaaltje hebt kunnen lezen proberen we altijd de gulden midden weg te vinden: Iedereen een beetje tevreden. Consessies doen. Polderen. Daar zijn wij Nederlands toch zo goed in?

Het aller aller eerste treffen was ooit in Nunspeet, omdat dat (mijns inziens) zo lekker centraal in Nederland ligt (pak de landkaart er maar eens bij). En nog komen we daar elk jaar terug. Al die jaren zijn we NOOIT noorderlijker gekomen dan Nunspeet. Afgelopen jaar hebben we daarom voor het eerst (!) een treffen gehouden in het Hoge Noorden. Voor de Belgen was dat natuurlijk iets te veel van het goed: Heel begrijpelijk toch?

Dat we dit keer een treffen houden 'centraal' in Nederland is ook heel begrijpelijk: Voor de Noordelingen en voor de Zuiderlingen ongeveer even ver rijden, en voor een aantal een thuis wedstrijd. Volgende keer misschien inderdaad op Schouwe Duiveland... Ik heb nog geen belgen of noorderlingen horen klagen dat t te ver rijden is. Want ook de belgen hebben zelf de mogelijkheid om suggesties te doen.... Sterker nog: Ken heeft al laten weten te willen komen. Is er een andere reden waarom je zelf de belgen graag weer eens spreekt? Ze organiseren zelf in België ook regelmatig meet-&-greet's, zoals ze dat zelf noemen. De laatste keer dat ik daar was, waren er overigens verdomt weinig anderen van onze club aanwezig...

Begrip is het geen waar ik op gehoopt had. Suggesties zijn er om je wensen mee aan te geven. Wij doen altijd (en ook nu) ons best het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Als reactie op deze discussie heb ik daarom heb ik ook gebeld met het AC-restaurant ter plaatse en geinformeerd of er een verschoon mogelijkheid aanwezig is: Jup die is er. Ik heb tevens gevraagd of we op het terrein zelf mogen parkeren: Ook al geen probleem, als we op het '2e' gedeelte gaan staan; niet recht voor de serre, maar een beetje 'uit beeld' is ook dat geen probleem. Hoogstens 25 meter lopen naar de plee.

Enige argument wat nog overeind staat om NIET te komen, is dus de koffie. Laten we daar dan alstublieft niet zo moeilijk over doen: Dat ze niet lekker zou zijn, hebben we ook alleen maar van horen zeggen. Vertrouw je het echt niet: Neem een thermosfles mee. Problem Solved.

Laten we dit hoofdstuk nu alstublieft afsluiten. Amen. Rust.

to the phone zo gaat het ook niet
je hebt laagvliegers en modelvliegers .