Auteur Topic: Eindejaarsmeeting!  (gelezen 27225 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #45 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 18:09:35 »
btw marcel goeie had daar door alle shit niet aan gedacht  -hug-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #46 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 18:45:02 »
De reden om na de bekendmaking van de locatie niet meer te reageren was dat we er alle 3 behoorlijk zat van waren dat het weer van voren af aan begon.

Eerdere suggesties zijn zeker niet afgewimpeld, want Mark en ik zei de gek hadden al Bunnik in gedachten.

Wat betreft een meeting bij een Mac, Burgerking:
Ook daar zijn we het als "bestuur" over eens: dat is geen plek voor het 86© Register.
Daar worden namelijk bijna zonder uitzondering meetings georiganiseerd door Tjsoening-cluppies met hoop herrie en opvallen.
En daar willen wij niet mee geassocieerd worden, en helemaal op een zondagmiddag is het ivm drukte gewoon geen plek om ruimte in te nemen voor een treffen.

Offline Vincent

  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.779
  • Geslacht: Man
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #47 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 19:16:51 »
Ik zie het probleem nou ook niet echt.
ok, er zijn replies verwijderd, misschien niet zo slim
Voor nu, frisse start: AC de Meern: er is parkeergelegenheid, toilet op loopafstand, mogelijkheid tot het nuttigen van voedsel en of drank (naast "vieze" koffie hebben ze ongetwijfeld nog andere drankjes) en het is centraal gelegen in NL.

Nou moet ik me niet bemoeien met zaken waar ik niks mee te maken heb natuurlijk, maar misschien moeten dit soort zaken van nu af persoonlijk worden uitgepraat en niet over een forum?
Ik denk dat daar meer mee wordt bereikt..

Verder sta ik met geen wijzend vingertje klaar. Ik mag me hier eigenlijk helemaal niet mee bemoeien en hou me er dan vanaf nu af aan weer buiten

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #48 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 19:25:32 »
Natuurlijk mag jij je hiermee "bemoeien", oftewel deelnemen in de discussie.
Dat kan/mag een ieder die hier op het forum actief is.

Offline Thomas

  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.092
  • Geslacht: Man
  • Thomas Smit
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #49 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 19:40:36 »
Zal ik ook maar wat zeggen dan;

Ik kom de 23e gewoon lekker naar De Meern, is voor mij ook niet zo ver weg. Niet dat het mij uit maakt waar ik heen moet, voor een leuke meeting wil best een stukje rijden.

Ik ben zelf 1x bij een meeting bij het betreffende AC restaurant geweest en kan mij niet herinneren dat ik een heel eind moest lopen voor de wc, of dat de koffie zo slecht was. Daarnaast is het ook een lekker centraal gelegen plek in Nederland. Zelf vind ik een Mac of Burgerking op Zondagen niet de beste plaatsen om een meeting te houden, wel om achteraf met zijn allen nog wat te gaan eten natuurlijk.

Dus ik hoop dat ik iedereen zie de 23e want ik voel me aardig thuis op het 86c register. Ik heb hierdoor zelfs zelf een 86c aangeschaft. Desondanks zal ik met mijn 6n komen...  -naughty-




Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #50 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 19:56:22 »
Zojuist Serge even aan de lijn gehad..
 
Alles is voor mij én voor Serge een stuk duidelijker nu.

Denk dat we deze thread best maar kunnen sluiten, een nieuw topic open: 'wie komt er, en neemt wat mee voor wie'

 Ik zei de gek is van de partij..
   ....en Serge ook.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #51 Gepost op: zo, 02 okt 2005, 19:59:16 »
Op persoonlijke voet wederom verder:

Eerst even wat duidelijkheid scheppen omtrend m'n eerste betoog:
Mijn reactie was op persoonlijke titel. Naar aanleiding van de gehele discussie. Dus ook IK heb alle suggesties en opmerkingen gewoon gelezen.
Omdat Mark en Dennis het roerend met mij eens waren, hebben we besloten 'als team' te reageren. Ik kan mij vergissen, maar een aantal reacties van andere leden zeggen mij dat ik 't toch echt niet helemaal verkeerd zie.

Ik ben tot nu toe bij zo'n beetje alle treffens degene geweest die de knoop doorhakte waar en wanner het allemaal zou gaan gebeuren. Nog nooit kreeg ik zo verschikkelijk veel onbegrip over mij heen als nu. Waar ging het mis? Leg het mij maar uit.

Ik heb in eerste instantie geen namen genoemd, of direct mensen aangesproken. Ik pak dit soort dingen normaal met fluwelen handschoentjes aan: Zoals ik al zei: Ik schop liever niet tegen schenen. Ik schop liever helemaal niet. Er waren 5 pagina's vol suggesties, en die kwamen echt niet allemaal van 1 en dezelfde persoon. Ik heb mede daarom geschreven in 'Wie de schoen past, trekken hem aan'. Het was mooi geweest als niemand de schoen had aan getrokken. Blijkbaar was er niet voldoende begrip aanwezig om een tikje tegen het zere been te kunnen incasseren.

Zoals ik al zei: Ik had de hoop dat we er goed aan deden met het opschonen van het topic, en met het noemen van een definitive plaats. Helaas is dat bij sommigen in het verkeerde keelgat geschoten. Dat was wel duidelijk toen de discussie direct weer oplaaide. Een wijze les voor een volgend keer, maar aan de andere kant: het had sommigen ook gesiert als ze blijk hadden gegeven begrip te hebben voor de situatie.

Mij lijkt mij m'n het verhaal erg duidelijk: Ik heb t zelf geschreven, en 't heeft mij veel moeite gekost om uberhaupt op deze manier te reageren. Ik had de ijdele hoop dat het goed gelezen zou worden, en dat iedereen mijn standpunt zou kunnen begrijpen. Ik vraag jullie (o.a. Serge, Gert en Wendy) het nog eens goed te lezen.. en verplaats jezelf daarbij eens in MIJN positie, en denk eens helemaal niet alleen aan jezelf.

In al die jaren van ons bestaan hebben wij (Dennis, Jeroen, ik en sinds kort Mark ) altijd geluisterd naar wat iedereen voor wensen heeft. Iedere wens heeft voor ons even veel waarde: Hard schreeuwen heeft daarbij geen nut. Ook als gloednieuw lid kan je op onze aandacht rekenen.
Niet alle wensen zijn altijd in te wilgen, maar we hebben altijd een luisterend oor gehad voor iedereen: Iedereen die het tegendeel beweerd schopt mij persoonlijk de benen onder m'n lijf uit.

Er zijn een aantal basis vereisten voor een auto-treffen, zoals ons clubje poogd te organiseren. Zoals je in mijn eerste verhaaltje hebt kunnen lezen proberen we altijd de gulden midden weg te vinden: Iedereen een beetje tevreden. Consessies doen. Polderen. Daar zijn wij Nederlands toch zo goed in?

Het aller aller eerste treffen was ooit in Nunspeet, omdat dat (mijns inziens) zo lekker centraal in Nederland ligt (pak de landkaart er maar eens bij). En nog komen we daar elk jaar terug. Al die jaren zijn we NOOIT noorderlijker gekomen dan Nunspeet. Afgelopen jaar hebben we daarom voor het eerst (!) een treffen gehouden in het Hoge Noorden. Voor de Belgen was dat natuurlijk iets te veel van het goed: Heel begrijpelijk toch?

Dat we dit keer een treffen houden 'centraal' in Nederland is ook heel begrijpelijk: Voor de Noordelingen en voor de Zuiderlingen ongeveer even ver rijden, en voor een aantal een thuis wedstrijd. Volgende keer misschien inderdaad op Schouwe Duiveland... Ik heb nog geen belgen of noorderlingen horen klagen dat t te ver rijden is. Want ook de belgen hebben zelf de mogelijkheid om suggesties te doen.... Sterker nog: Ken heeft al laten weten te willen komen. Is er een andere reden waarom je zelf de belgen graag weer eens spreekt? Ze organiseren zelf in België ook regelmatig meet-&-greet's, zoals ze dat zelf noemen. De laatste keer dat ik daar was, waren er overigens verdomt weinig anderen van onze club aanwezig...

Begrip is het geen waar ik op gehoopt had. Suggesties zijn er om je wensen mee aan te geven. Wij doen altijd (en ook nu) ons best het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Als reactie op deze discussie heb ik daarom heb ik ook gebeld met het AC-restaurant ter plaatse en geinformeerd of er een verschoon mogelijkheid aanwezig is: Jup die is er. Ik heb tevens gevraagd of we op het terrein zelf mogen parkeren: Ook al geen probleem, als we op het '2e' gedeelte gaan staan; niet recht voor de serre, maar een beetje 'uit beeld' is ook dat geen probleem. Hoogstens 25 meter lopen naar de plee.

Enige argument wat nog overeind staat om NIET te komen, is dus de koffie. Laten we daar dan alstublieft niet zo moeilijk over doen: Dat ze niet lekker zou zijn, hebben we ook alleen maar van horen zeggen. Vertrouw je het echt niet: Neem een thermosfles mee. Problem Solved.

Laten we dit hoofdstuk nu alstublieft afsluiten. Amen. Rust.

to the phone zo gaat het ook niet

zo uitgebabbeld via foon
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #52 Gepost op: ma, 03 okt 2005, 08:23:33 »
Hoop dat ik nog ff mag reageren op alles .

Waar het mij om gaat is niet de locatie of dat er niet naar mijn voorstel geluisterd wordt .
Het gaat mij erom dat sommigen onder ons iets meer krediet verdienen dan wat een iemand niet relevant vind dus dan maar alles delete .

Jaap : kom nou niet aan met op persoonlijke titel alles geschreven . Alinea erna geef je toe dat het door het bestuur zo is besloten .
Contradictio in terminus santus !!

Dat was mijn tegenwoord : we zien het wel verder de 23ste of als we elkaar eerder treffen  -hug-

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #53 Gepost op: ma, 03 okt 2005, 08:29:54 »
@ Gert  -hug-
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #54 Gepost op: ma, 03 okt 2005, 18:24:57 »
AC de Meern lijkt me een goed plekje, ligt lekker op route  -naughty-...

Ben zo langzamerhand toch wel aan grotere afstanden gewend, waarbij ik langer achter het stuur zit.



Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #55 Gepost op: di, 04 okt 2005, 00:02:31 »
Hoe heet ze dan?
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #56 Gepost op: di, 04 okt 2005, 00:17:32 »
hoe heet is ze dan ? -naughty-
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #57 Gepost op: di, 04 okt 2005, 10:59:59 »
AC de Meern lijkt me een goed plekje, ligt lekker op route  -naughty-...

Ben zo langzamerhand toch wel aan grotere afstanden gewend, waarbij ik langer achter het stuur zit.

Naar Den Haag rijden is nooit een slecht idee ;)

Offline Nielzzz

  • L86C-0065
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.211
  • Geslacht: Man
  • Niels Derksen
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #58 Gepost op: do, 06 okt 2005, 20:54:17 »
Rulezzz!!!
Ben blij dat de situatie niet uit de klauwen is gelopen.
Ik heb een sleutelplek!!!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Eindejaarsmeeting!
« Reactie #59 Gepost op: do, 06 okt 2005, 21:25:03 »
Kent iemand Circus Kusters nog?

Zo heet ze :)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken