Auteur Topic: Klets : Polo meeting Denemarken  (gelezen 18985 keer)

  • Gast
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #105 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 13:43:45 »
Is wel hartstikke leuk, denemarken! ik ben gister net lid geworden van deze club, dus helemaal nieuw, en ken dus niemand! Maar mag ik wel mee dan? Ik heb een royalblue metallic Polo 2f coupe. met maar 93.000 km op de teller dus daar kan denemarken nog makkelijk bij!  Ik kom uit friesland (wie nog meer ?) en kan dus via bunde rijden richting bremen. (wie rijd nog meer over bunde?)  berichtje terug zou leuk zijn..  groetjes Klaaske Looijenga

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #106 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 14:02:34 »
@ Iedereen: De inschrijflijst heeft ergens een 'foutje' opgelopen, en was niet herstelbaar. Ik heb daarom de inschrijflijst aangepast, en in 1 posting gegoten.

@ Klaaske: Harstikke leuk dat je meteen mee gaat. Wees niet bevreesd: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik heb je in de inschrijflijst toegevoegd!

Er zijn een aantal leden in Friesland (Douwe, Arno etc ) maar ik geloof dat zij niet vertegenwoordigd gaan zijn in Denemarken. Dennis en Mark-o-Polo rijden in iedergeval wel via Bunde (Groep 2), dus het lijkt mij voor jou het makkelijkst om bij die groep aan te sluiten. Van de VW Polo Club Holland zal er daar (Bunde) ook nog 1 (of meerdere) persoon aansluiten.
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

  • Gast
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #107 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 15:37:49 »
Een hele leuke site is dit!! Complimenten voor de makers !!   Wie ook over Bunde rijdt op 8 juli a.s richting denemarken, (ik ook namelijk ik kom uit friesland, en ben helemaal nieuw bij de club, wie neemt mij op 'sleeptouw') mail mij: klaaske_looijenga@hotmail.com    dankje wel!

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #108 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 16:27:30 »
Will We Make It?


Heb net ff gemeten, maar MIJN bak gaat er niet op passen.. en ik heb niet eens spoilerts!


(maar wel spatflapperts: hangen precies 1 cm boven het asfalt (als ik niet in de auto zit))
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

  • Gast
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #109 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 16:58:46 »
Dus iedereen neemt een tentje mee naar Denemarken? ik keek even op internet bij Blommenslyst en kreeg hele leuke hotelletjes, pensionnetjes, bed & breakfast, te zien. Maar ook leuke campings hoor. Maar wat is de bedoeling?  -hug-  Als het maar gezellig is. Dat kan bijna niet missen als ik alle reacties op de site zo zie. Kent iedereen elkaar? Hoe vaak ziet iedereen elkaar ? groetjes Klaaske

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #110 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 18:09:06 »
De lengte van de antenne moet je met een S-meter 'instellen'


Oftewel: bakkie instellen op kanaal 20 (precies in het midden van het frequentie bereik), en gaan draaien..

Die antenne die je erbij hebt, zit met een klein inbussleuteltje vast. Iets langer maken, iets korter maken.. en zien dat de uitslag rond de 1 zit geloof ik.


Ik heb z'n S-metertje, kunnen we in Bockel wel ff mee kloten.. Als Dennis nog z'n bakkie heeft.. weet ie (of z'n pa/ma) wel wat je moet doen m af te regelen..

Zoemen word er ietsje minder van, ontvangst en zenden word veeeel beter: verschil tussen 100 en 1000 meter bereik zeg maar..

Check  -hug-
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #111 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 18:12:27 »
rond de 70 euri nieuw, compleet met antenne (magneetvoet) en al.. zonder S meter

Jup, die van mij was 72euri om precies te zijn.

Hiero gekocht
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #112 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 18:43:46 »
De meeting is op een camping, dus je hoeft alleen maar je tent uit te rollen om omgeven te zijn door Polo's -klappen-

Wij zien elkaar zo'n 4 keer per jaar op meetings en soms rijden we wat heen en en weer naar elkaar voor onderdelen, koffie/soep/broodjes... :)
De groep die naar Denemarken gaat is wel zo'n beetje de harde kern, en ik kan zeggen, het is GEZELLIG!!!
(Zelfs als je geen alcohol drinkt ;))
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

  • Gast
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #113 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 19:16:14 »
Hoi Marjolijn,

O dat is wel hartstikke gezellig natuurlijk! Maar ik ben wel net nieuw natuurlijk en ken nog niemand... Ben niet verlegen ofzow hoor haha   groetjes Klaaske

Offline Markopolo

  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.055
  • Geslacht: Man
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #114 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 23:29:45 »
Was ff www.Poloclub.dk aan 't checken, kom ik dit in het gastenboek tegen :

3943   Date: 2004-06-14 09:04:03
Jan Hendriksen ( no email / no homepage) wrote:

Hej!

Så har 'Het Polo86© Register' fra Holland tilmeldt ikke færre end 12 (!!!) biler og 16 personer til 5. int. polo-træf DK!!!!!!!!!!! Håber meget at Poloclub DK's egne medlemmer møder talstærkt op så det ikke ender med at største klub er udenlandsk... Der er mange rigtigt gode grunde til at møde op træffet - det er internationalt, det Polo'er og det er masser af Polo-freaks i feststemning!!!

Jan  

Kan 't niet helemaal volgen maar aantal dingen springen eruit, 12 auto's, 16 personen, stoerste klub (?) :) en iets over Polo-freaks in feeststemming... -dj-  -prut-

Link
895cc's of pure Polo-Power
Duct-tape is like te force, it has a light en a dark side....and it holds the universe together.

  • Gast
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #115 Gepost op: ma, 28 jun 2004, 23:57:41 »
Nou ik volg een deense taalcursus dus hier de vertaling::

Kijk het Polo86c-register uit Nederland vermeld dat ze met 12 auto's met 16 personen naar het 5de internationale Polo-treffen gaan! Er zijn veel deelnemer van deense poloclubs op dit treffen, met veel verschillende modellen polo's, maar ze zijn versterkt door de grootste poloclub uit het buitenland. Hoe nationaliteiten, hoe meer verschillende modellen, en veel polo freaks in feeststemming!!!


Klaaske

Offline Marjolijn

  • L86C-0084
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.414
  • Geslacht: Vrouw
  • Marjolijn Staal
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #116 Gepost op: di, 29 jun 2004, 00:19:34 »
Kijk, nu moet je zeker mee, we hebben tenslotte nog geen Deense tolk! Ons Duits is wel redelijk, maar Deens??  -dunno-

En je hoeft niet echt bang te zijn voor ons kluppie hoor! Er komen regelmatig 'nieuwen' bij
en we zijn blij met iedereen die gezellig is en van bbqen als ontbijt, lunch en avondeten houdt.. :)
Als de kraan lekt, is het best oké om te dweilen

  • Gast
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #117 Gepost op: di, 29 jun 2004, 00:22:49 »
ja ik hou zeker van bbq! ben niet zon ervaren kampeerder maar daar komen we ook wel weer uit dan. wat zijn de kosten eigenlijk?

Groetjes Klaaske

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #118 Gepost op: di, 29 jun 2004, 07:56:48 »
Gaat 't nog lukken de Two-Tonert z'n hart-transplantatie uit te voeren voor Denemarken?

Denk 't niet..

Ook al ziet 't er erg compleet uit,.  No Time No Klussen :-(
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Klets : Polo meeting Denemarken
« Reactie #119 Gepost op: di, 29 jun 2004, 07:59:10 »
Bakje + kop schoongestraald?