Tot dusverre Technische Vrijetijdsbesteding sinds 10 Maart.
Alle Filters vernieuwd, Alle Vloeistoffen ook, en de ruitenwisserbladen vernieuwd.
Nieuwe Bougies erin, en een blik keerringweekmakerspullie. (Dit aangezien hij zijn plek nogal duidelijk markeert....
4 Nieuwe Banden 165/65R13 Ipv 2 x 155/75R13, 1 x 165/50R13 en 1 x 165/60R13
Achterremmen vanaf en inclusief de Remkrachtverdeler Compleet vernieuwd, enige orginele is nog de ankerplaaten en de stellers.
Leidingen, slangen, wielremcilinders, voeringen, zelfs de trommels en alle veertjes zijn vernieuwd.
Rondom Nieuwe schokbrekers en veren, Vogtland Juniorkit, rondom 35 mm verlaagd.
Gelijk ook de domlagers vervangen, alle wiellagers, en de stuurkogel en fuseekogelhoesjes.
Wat kapotte Vacuum slangen vervangen (Dennis bedankt
voor het helpen zoeken )
Accu wak ff dichtgebaggerd met 8 lagen polyesther en een bitumenmatje.
3de Remlicht gemonteerd, gaatje in de achterbak proffesorisch verholpen. (Althans tot ik vrije tijd in combinatie met een lasapparaat heb
)
Nieuwe koplamp linksvoor ivm Apk afkeur.
Sportgrille en booskijker foetsiebah en orginele Grille erop met GT Logo. (Wederom bedankt Dennis
)
Radio ingebouwd, Speakers zaten er nog in, alhoewel dat later anders komt.
Fanfare na een jaar of 10 eens opgezocht, uit zijn kratje gehaald, en gekeken of tie nog werkte, stof afblazen deed ie gelukkig zelf, alsmede al mijn buren naar buiten laten komen.
Die dus ook maar gemonteerd, zelf rekje voor gebakken, aangezien het originele rekje er niet meer bijzat, en uberhaupt niet zou passen in de Polo.
Hier hoe het ongeveer klinkt, het is "River Kwai" .
http://www.speeding.co.uk/acatalog/Horns.htmlWerkt super vergeleken met normale claxon, dan kijken mensen niet op of om, nu kijken ze om, blijven kijken, en fietsen spontaan een heg in....
Dat is wat er tot dusverre ongeveer aan gebeurt is.
Voor dit jaar vindt ik het mooi geweest, Na Oud en Nieuw Ga ik weer verder met sleutelen.