09.00 uur begonnen / 16.00 uur gestopt. Motor start, loopt stationair (afgesteld met stroboscoop) op ongeveer 1000 rpm. Mooie stabiele loop.
Reageert (in zijn vrij) normaal op het gas.
1 keer koffie en 1 keer lunch.
Uiteindelijk toch de bestaande MH KVS pijp nog maar even laten zitten en geen 3F nokkenstok geplaatst.
Tegenvallers in tijdsverbruik:
Thermostaathuisdeksel, en lekt nog ... (KVS eruit / KVS erin / KVS eruit / KVS erin /KVS eruit / KVS erin)
Gaskabeldoorvoerrubber naar binnen door gaatje zien te krijgen
Lossen inlaatspruitstuk
Aanpassingen (in het werk):
Wat er al zat waren de elektronische brandstofpomp en de chokekabel.
* Gaskabel buitenmantel op maat maken
* Stukje koperen pijp met dop solderen om een KVS slang af te doppen.
* Oud stukje KVS slang om twee thermostaathuis pijpen met elkaar te verbinden. (Twee die naar het originele inlaatspruitstuk gingen)
Zit nu een knik in, is dat schadelijk? Anders waren ze misschien afgedopt met koperen pijpje.
* Andere slangenklemmen op KVS slangen
Toch viel het me al met al mee. Ware het niet dat ik al een boel voorbereid had zoals de chokekabel en de elektrische brandstofpomp
Lastig was wel even onderdrukslang van de rembekrachtiger, welke maar een klein flexibel stukje heeft maar wel op een andere plek komt dan dat die gewend is.
Ik ben trots op mijzelf, zonder hulp en zonder ervaring toch maar dit klusje geklaard.
Morgen Thermostaathuis eens nader bekijken. Als er geen incontinentie meer is eens een ritje maken.
Dan zal er wel een afstellingssessie met een meester afgesproken worden ...