nog een kleine veandering aan de voorzijde in combi met de achterzijde
achter schijven (golf2 gti) met powerflex rubbers erin
remverdeler verwijdert en naar de prullenbak verwezen
vooraan hoofdrembekrachtiger gereinigd en voorzien van een nw hoofdrem cilinder van een
golf2 gti 22,2 mm ipv van de org 20,6 mm
deze aanpassing was niet echt de bedoeling op de schijven achter na dan maar we kregen het niet goed op druk dus dachten we dat de hoofdremcilinder het niet aan kon of reeds was overleden en nw erin en nog geen druk toen een nw van een golf erin en jahoor weer geen druk
blijkt dat bij een golf de remklauwen op een andere stand gemonteerd zitten dan nu bij de polo, dus onderste boutjes van de remklauwen los het hele zooitje omhoog gebogen en alles opnieuw onlucht
en ja hoor een perfecte druk en het verschil is echt merkbaar
de schijven niet zozeer maar de 2 mm in de hoofdrem cilinder wel, hij reargeerd toch wel wat beter dan voorheen