hmm... lpg aanpassingen moeten even wachten.
vandaag de polo even laten voorkeuren:
- uitlaat lek (deel moet worden vervangen)
- ashoezen gescheurd
- voorbanden moeten worden vervangen
- knipperlicht werkt niet goed (massaprobleem)
- toeter werkt niet.
- stuurhoes lek
- stoel is niet verstelbaar. (corradestoelen dus tja...)
- toplagers voren
verdere adviezen
- v-snaar lijkt ergens aan te lopen
- handremkabel raakt de uitlaat.
- koelslang raakt de baksteun
- olielekkage langs de peilstok
- versnellingsbak lekt olie langs de keerring
Heb dus nog wel wat te doen.
Vooral de toplagers baal ik van: 1 jaar oud
conclusie: ben wel een beetje klaar met kilometers vreten icm verlaging.
Het slijt gewoon allemaal te hard.
Dus overweging:
schoks laten zitten voor toch enigzins wat stugger weggedrag.
En veren vervangen door originele veertjes.
Iemand ervaring met het gebruik van kortere schokbrekers icm ori veertjes?
maar eens kijken of en wanneer ik tijd vind om twee dagen te sleutelen om alles te fixen.