Ik heb even geen idee waar ik dit moet plaatsen, dus doe ik het maar even hier...
Ik zit namelijk met een probleem..
Het betreft mijn 1.0 Polo Sedan uit 1987...
Heb hem ongeveer een half jaartje in mijn bezit. Heeft niet veel gekost, maar zit inmiddels wel een bult nieuwe onderdelen onder:
4 nieuwe banden
Nieuwe einddemper
Nieuwe radiateur
Nieuwe aandrijfas
Nieuwe ruitenwisserbladen
Deurpanelen van de sloop (zeer netjes)
Voorraam van de sloop
Dat was het geloof ik wel
Goed, het volgende:... het is een fijne auto en ik vind m stoer
De auto heeft leuke details, zoals die snaklip en een sticker/streep over de zijkant, sportstoelen, middenconsole met metertjes
, trekhaak etc.
De nadelen: Wit is niet de meest gewilde kleur
en er zit voor ongeveer 350 euro aan schade aan
Mama vind hem lelijk en vind hem zo langzamerhand niet meer leuk op de oprit hehe...
hij wordt niet meer belastingvrij..(is geen ramp).. en oldtimerverzekering is (nog niet) mogelijk bij unive
Hij staat dan ook te koop, prijs ligt rond de 650 euro..maar dat ter zijde.. heb het idee dat ik er zo niet meer dan 500 euro voor krijg. En dat is me nu net even iets te min eigenlijk...
Mijn idee was dus:Stap 1:Die schade laten maken voor 350 f*cking euro's!
...(weet iemand waar dit goedkoper kan??)
Dat betekent: de hele zijkant laten uitdeuken en spuiten + nieuwe wielkasrand achter inlassen. Wat vervolgens weer betekent: Mooie witte limo & geen roest meer
zal even wat foto's van de schade bij-posten
Stap 2:Nieuwe distributieriem + nieuwe waterpomp + nieuwe accu (kost max 200 euro)
Stap 3:Verlangingsset 40/40 ofzo + ATS classics Prijs = duur.
Stap 4:Een bult PK's uit dat 1.0 blokje trekken indien mogelijk. Het autootje heeft nu 40 hobbelpaardjes..
Meer is beter zeg ik maar zo
.. d.w.z. ik neem geen genoegen met 20 Pk meer.. ik hoef nu ook weer niet perse gelijk 130 PK of iets dergelijks.. maargoed. PKtje of 80? is dat een idee?
Iemand hier een idee over wat dit gaat kosten? en of dit uberhaupt mogelijk is met een 1.0?
Of ben ik gek dat ik een leuk aantal PK's uit een 1.0 wil halen?
Ik had zelf zoiets in gedachten:
http://link.marktplaats.nl/236692305Andere inlaat met Carb's dus... ik zal dan vast meer inpassingen moeten doen (geen verstand van
)
Andere uitlaat? andere radiateur i.v.m. koeling?
Volgens mij heeft Serge hier wel kijk op
gezien dit:
Inlaatspruitstuk voor motorfiets carbs 250,-
Al met al: is dit een goed idee? of wordt het toch: verkopen die bak?