Auteur Topic: Project [ XT-TZ-70 ] POLO 2 Coupe  (gelezen 49307 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #15 Gepost op: za, 27 dec 2008, 22:19:07 »
nope ,dan zit er al de juiste stabi en pook op
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline fishman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 620
  • Geslacht: Man
  • Iepe Visser
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #16 Gepost op: za, 27 dec 2008, 22:20:30 »
nope ,dan zit er al de juiste stabi en pook op
Mijn dank is groot! R1 carbs is dat een goede optie, of zeg je liever 38mm?
Lik my de aaien.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #17 Gepost op: za, 27 dec 2008, 22:39:57 »
r1 is 40mm .venturi is geregeld dus eigenlijk kun je ze nooit te groot kopen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #18 Gepost op: zo, 28 dec 2008, 12:16:58 »
R1 carbs zitten heel dicht opelkaar, je moet dan een spruitstuk maken met vrij grote hoeken er in (of de carbs spacen)..

't is geen NoGo, maar maakt het wel weer lastiger en je inlaatrunners zijn niet gelijke lang. Zou mij persoonlijk geen  -wanker- boeien, maar misschien jou wel.
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #19 Gepost op: zo, 28 dec 2008, 12:26:41 »
gewoon de ofste veranderen . kost wat werk ,maar is absoluut te doen
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline fishman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 620
  • Geslacht: Man
  • Iepe Visser
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #20 Gepost op: zo, 28 dec 2008, 15:12:56 »
R1 carbs zitten heel dicht opelkaar, je moet dan een spruitstuk maken met vrij grote hoeken er in (of de carbs spacen)..

't is geen NoGo, maar maakt het wel weer lastiger en je inlaatrunners zijn niet gelijke lang. Zou mij persoonlijk geen  -wanker- boeien, maar misschien jou wel.
Mij boeit helemaal niet zo veel, als het maar werkt!
Lik my de aaien.

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #21 Gepost op: ma, 29 dec 2008, 10:09:03 »
gewoon de ofste veranderen . kost wat werk ,maar is absoluut te doen

dat zeg ik; Gamma ??
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline fishman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 620
  • Geslacht: Man
  • Iepe Visser
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #22 Gepost op: ma, 29 dec 2008, 14:59:20 »
Net bij een AEE blokje wezen kijken. Komt uit 2000 met 112.000KM op de klok.
Volgende week maar ophalen denk ik.
Douwe wees me nog op de motorsteun. Deze zou bij de Aee maar 2 boutgaten hebben ipv de benodigde 3?!
Iemand een idee hoe dat op te lossen? Zelf een steun in elkaar bakken?
Lik my de aaien.

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #23 Gepost op: di, 30 dec 2008, 12:14:41 »
Dat is bij alle 1.6 blokjes het geval toch? In DLD worden ze daarmee (motorsteun met 2 van de 3 bouten vast) gewoon TÜV-gekeurd.

Offline fishman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 620
  • Geslacht: Man
  • Iepe Visser
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #24 Gepost op: di, 30 dec 2008, 12:40:06 »
Als het maar blijft hangen!
Lik my de aaien.

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #25 Gepost op: di, 30 dec 2008, 18:15:02 »
Die motorsteun krijgt niet de meeste krachten:
dat zijn de andere 2, met name de achterste.

Heb ook wel gezien dat men een complete plaat tussen
onderblok en motorsteun monteerd, maar daar ben ik niet
zo kapot van: in feite staat de motor dan iets gedraaid.

Heb eerst gewoon met 2 bouten gereden: niks aan de hand.
Inmiddels wel 't 3e gat afgesteund met een plaat naar beneden
op 't onderblok, maar is meer onder 't mom van:
alle kleine beetjes helpen.
(en nee: heb ik geen foto van)

Offline fishman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 620
  • Geslacht: Man
  • Iepe Visser
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #26 Gepost op: di, 30 dec 2008, 18:33:38 »
Bedankt voor de reacties.
Wou eigenlijk alleen weten of twee bouten voldoende waren.
Een extra steun naar beneden had ik ook al aan gedacht.
Lik my de aaien.

Offline fishman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 620
  • Geslacht: Man
  • Iepe Visser
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #27 Gepost op: wo, 31 dec 2008, 13:16:29 »
Carbies
Lik my de aaien.

Offline fishman

  • Non-Register lid
  • Berichten: 620
  • Geslacht: Man
  • Iepe Visser
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #28 Gepost op: za, 17 jan 2009, 13:19:27 »
Geloof dat ik net een complete Ibiza met 1,6 ABU gekocht heb :D
Iemand nog tips ivm met kenteken dat ik niet te lang op naam wil hebben?
Kan ik het kenteken naar de sloop brengen en later de auto?
Lik my de aaien.

Offline rekordc

  • L86C-0097
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.030
  • Geslacht: Man
  • Martin Voerman
Re: Project [XT-TZ-70] POLO 2 Coupe
« Reactie #29 Gepost op: za, 17 jan 2009, 13:36:07 »
Bouwjaar Ibiza? Zie rdw:

Zelf een voertuig demonteren/slopen

Alleen door de RDW erkende demontagebedrijven mogen voertuigen demonteren of slopen. Voor enkele categorieën voertuigen geldt een uitzondering op deze regel.

Voertuigen die u wel zelf mag slopen of demonteren zijn:

    * personenauto's en bedrijfswagens, waarvan de maximum toegestane massa niet zwaarder is dan 3500 kg, van 15 jaar en ouder;
    * motorfietsen;
    * bromfietsen;
    * aanhangwagens;
    * bedrijfsvoertuigen met een maximum toegestane massa van meer dan 3.500 kg.


Voor het zelf slopen van een voertuig kunt u bij de RDW een verzoek tot beëindiging van de registratie indienen. In een begeleidende brief vermeldt u de reden van uw verzoek. Tevens moet u de originele kentekendelen (Voertuigbewijs, Tenaamstellingsbewijs en het Overschrijvingsbewijs) en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen. Als het kenteken op naam van een rechtspersoon staat, moet u ook een kopie uittreksel van de Kamer van Koophandel meesturen. De RDW beoordeelt vervolgens of uw registratie beëindigd kan worden.

Het adres is:
RDW
afd. VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam

De voertuigverplichtingen vervallen op het moment dat de RDW de registratie in het kentekenregister beëindigt.

Na beëindiging van de kentekenregistratie moet u zelf zorgdragen voor vernietiging van de kentekenplaten.

- Onze Eigenste Ozzy Osbourne -