Onderste deel noemt men ook wel de fusee of 'het fusee stuk' Maar waar dit bij andere auto's een los onderdeel is, is het bij onze auto'tjes gewoon 1 groot geheel met de veerpoot.
Op jouw foto'tje zie je overigens goed dat je alleen een kale behuizing terug krijgt: Niet alleen zit er geen remklauw op ( goh ), maar ontbreekt ook de naaf en het wiellager. Die zal je dus waarschijnlijk voor inleveren eruit moeten persen ( kaal opleveren ) en na terugkomst zal je dus ook een nieuw lager moeten zetten (oude pers je bij demontage kapot).
Als je dus voor een KW schroefset gaat, zullen alle losse/demonteerbare delen gewoon nieuw zijn. Oud is wat dat betreft dan gewoon Oud, en nieuw gewoon fonkelnieuw.
Enige echte probleem dat je kunt krijgen, is dat de 'fusee' krom is: Ga ervanuit dat iedereen die een pootje inlevert graag de oudste meuk pakt die men heeft liggen. Het werkt toch met een ruil systeem dus jij krijgt de opgeknapte/omgebouwde poot van een ander terug. Je KUNT dus de rommel van een ander krijgen.
Ter geruststelling: ik neem aan dat ze bij KW de spullen voor verbouwing goed nakijken/nameten. Alle slijtage delen (lagers, remmen, dempers) zul je moeten vernieuwen of van je eigen polo weer terug zetten.