And back on track!
Sinds de G40 weg is heb ik eindelijk weer ruimte om vol gas met de GT aan de slag te gaan, dus hierbij de eerste update sinds lange tijd.
Hoe zat het ook alweer? Torretje liep kapot op weg naar de Nurburgring vorig jaar, sindsdien --> motor eruit gehaald --> begin gemaakt met opknappen van de motorruimte --> begin September de auto op oprit gezet en sindsdien geen tijd meer aan besteed --> Afgelopen week weer naar binnen gehaald met als doel de auto deze zomer nog op de weg te krijgen.
Onder het mom van gewichtsbesparing de bitumen maten uit de waterbak verwijderd, -800 gram.
Lelijke roestplek gevonden in de waterbak.
Weg geslepen en dichtgebakken.
Veerpootbrug. Deze paste niet helemaal netjes, de gaten kwamen niet helemaal overheen met de ''dommen''. Toen besloten de veerpootbrug aan te passen, op deze manier kan ik later ook altijd nog verstelbare toplagers monteren.
Een paar maanden later.....Auto weer naar binnen, op de verrijdbare bok gezet met nieuwe wielen eronder. Deze kunnen een hogere last aan en draaien soepeler.
Voorruit eruit gehaald, deze was lelijk geworden door las/slijp spetter tijdens de werkzaamheden binnenin de auto vorig jaar.
Wel wat roest maar nergens door gerrot.
Plekjes bijgewerkt en het nette ruitje uit de G40 erin gezet.
Nu druk bezig met het schuren van de waterbak en motorruimte.
Next motorruimte spuiten!