De kofferbak zit momenteel knap vol. (gereedschapskist, en een verzameling los gereedschap en ander grut, en morgen de koelkoffer) Achterbank kan dan natuurlijk ook. Een complete achteras heb ik ook wel 2 keer achteren gehad met de achterbank neer, maar dat ging niet zonder slag of stoot, en beschadigingen aan de zij bekleding. Maar het ging me vooral om delen als motorkap of achterklep.
Voor de show&shine hoef ik het inderdaad niet te doen, mag niet meedoen, en kans op prijzen heb ik toch niet met zoveel roest overal, en het dakrekje zou ook wel eens gepoetst mogen worden en de motorruimte ook. De afgeragde dagelijkse gebruikswagen-look is nou niet erg populair. (nee, rat-look is anders)
Edit: Ik herinner me net dat ik ook nog foto's moet maken van mijn polo met dakrekje erop, de foto's die ik heb zijn van een tijd terug toen het dakrekje nog uit het midden stond omdat de vorige eigenaar het dakrek aan 1 kant had aangepast op auto's met smallere daken, dus het dakrek stond meer naar 1 kant.
Ik heb de boel weer aangepast dat het dakrek past, en in het midden staat.