Auteur Topic: Data registermeatings.  (gelezen 61104 keer)

Offline Paul92

  • Non-Register lid
  • Berichten: 74
  • Geslacht: Man
Re: Data registermeatings.
« Reactie #30 Gepost op: di, 17 mei 2016, 13:30:10 »
dit jaar waren er in Cuijk 60 auto's ook ivm het weer. in 2015 waren er nog +- 180 polo's

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Data registermeatings.
« Reactie #31 Gepost op: di, 17 mei 2016, 19:30:58 »
 :) ik ga al jaren naar 86c meetings, en ga elke keer weer naar huis met de gedachte, volgend jaar kom ik weer met een polo.
Dit jaar vond ik de treffen juist leuker! Het voelde wat persoonlijker aan.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Steilheck

  • L86C-0113
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.618
  • Geslacht: Man
  • Luc ( erkend zwetser )
Re: Data registermeatings.
« Reactie #32 Gepost op: di, 17 mei 2016, 19:33:08 »
Doorbuffelen aan die Derby!  -thumbsup-
Dit is een voorbeeld van een 1-regel onderschrift

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Data registermeatings.
« Reactie #33 Gepost op: di, 17 mei 2016, 20:05:39 »
Laatste 2 jaar ben ik niet of nauwelijks gegaan omdat bijna niemand ging. Helemaal als het dan ook nog ver weg is



Dat is misschien ook wel het probleem dat iedereen denkt dat niemand gaat dus ga je zelf ook niet.. als je allemaal zo denkt dan blijft er ook weinig over..
Polo treffen holland speelde misschien ook wel mee.. dat werd 4 jaar lang steeds groter waardoor mensen ook sneller de kleine meetings laten schieten en wachten op de grote...
Maar 1 geluk... polo treffen is niet meer :)... dus allemaal weer als een gek naar de register meetings..
Ik wil misschien het na jaar nog een kleine meeting in mijn werkplaats houden.. en het voorjaar een camping.. alle 2 kleine meeting... waarom?  Zo'n grote meeting krijg ik zelf weinig van mee.. ik vind het leuk om te doen maar vind het ook leuk om zelf full time te kunnen ouwehoeren... + de kleinere groep.. de vaste groep van hier is misschien wel veel gezelliger dan allerlei vreemde erbij

Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: Data registermeatings.
« Reactie #34 Gepost op: di, 17 mei 2016, 20:22:17 »
Dat is misschien ook wel het probleem dat iedereen denkt dat niemand gaat dus ga je zelf ook niet.. als je allemaal zo denkt dan blijft er ook weinig over..

Dat is waar, en velen willen t risico niet nemen om voor bijna niks ergens heen te rijden. waaronder ikzelf.

En blijkbaar heeft iedereen andere voorkeuren (waar niks mis mee is), de een wil kleine meetings de ander grote.
Nog even naar Arno, ik vind het wel cool dat je die Treffen elk jaar weer hebt gedaan hoor!!!! Vond alleen de laatste editie niet zo cool als de voorgaande jaren
'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi

Offline arno83

  • L86C-0107
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.296
  • Geslacht: Man
  • Arno Thomassen
    • Thomassen Cleaning service
Re: Data registermeatings.
« Reactie #35 Gepost op: di, 17 mei 2016, 22:47:44 »

Nog even naar Arno, ik vind het wel cool dat je die Treffen elk jaar weer hebt gedaan hoor!!!! Vond alleen de laatste editie niet zo cool als de voorgaande jaren


Klopt het laatste treffen was minder in vergelijking met andere jaren... en heel eerlijk had ik na vorig jaar al moeten stoppen.. ik kon het gewoon niet georganiseerd krijgen meer. Te weinig tijd en een te kleine groep die nog kon helpen.. maar dat het treffen minder was was zeker jammer aan de andere kant hebben we o.a. de zaterdag bewezen dat we echt een toffe club hebben... jongens van verschillende leeftijden en met verschillende interesses die toch allemaal een klik met elkaar hebben.. het was bijna geen polo club meer maar een vrienden club die elkaar 1x per jaar ziet. En deze sfeer was juist beter dan de andere jaren.. dus voor mijn gevoel was het treffen inderdaad minder maar was de sfeer beter.. en deze sfeer beviel mij persoonlijk veel beter dan het grote treffen met 180 auto's. En daar wil ik iets mee doen.. ik denk echt dat we een toffe club bij elkaar hebben.. een ouwe garde maar dat ook zeker open staat voor nieuwe jongens. Het gaat in deze club minder om de show maar meer om de personen.
Daarom is er een vooral gezellig weekend in de maak.. waar gezelligheid en vriendschap op nr1 staat en de polo een keer op nr 2..


Een grote polo meeting zou ik ook wel willen.. maar dan ook de aller grootste ooit in NL.:). Maar dan moet ik meer man hebben en de handen in 1 kunnen slaan met PCH en mypolo.com o.a. misschien over 3 jaar ofzo.

Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: Data registermeatings.
« Reactie #36 Gepost op: wo, 18 mei 2016, 00:24:54 »
Klopt het laatste treffen was minder in vergelijking met andere jaren... en heel eerlijk had ik na vorig jaar al moeten stoppen.. ik kon het gewoon niet georganiseerd krijgen meer. Te weinig tijd en een te kleine groep die nog kon helpen.. maar dat het treffen minder was was zeker jammer aan de andere kant hebben we o.a. de zaterdag bewezen dat we echt een toffe club hebben... jongens van verschillende leeftijden en met verschillende interesses die toch allemaal een klik met elkaar hebben.. het was bijna geen polo club meer maar een vrienden club die elkaar 1x per jaar ziet. En deze sfeer was juist beter dan de andere jaren.. dus voor mijn gevoel was het treffen inderdaad minder maar was de sfeer beter.. en deze sfeer beviel mij persoonlijk veel beter dan het grote treffen met 180 auto's. En daar wil ik iets mee doen.. ik denk echt dat we een toffe club bij elkaar hebben.. een ouwe garde maar dat ook zeker open staat voor nieuwe jongens. Het gaat in deze club minder om de show maar meer om de personen.
Daarom is er een vooral gezellig weekend in de maak.. waar gezelligheid en vriendschap op nr1 staat en de polo een keer op nr 2..


Een grote polo meeting zou ik ook wel willen.. maar dan ook de aller grootste ooit in NL.:). Maar dan moet ik meer man hebben en de handen in 1 kunnen slaan met PCH en mypolo.com o.a. misschien over 3 jaar ofzo.

 -thumbsup-
'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Data registermeatings.
« Reactie #37 Gepost op: ma, 02 okt 2017, 13:06:58 »
Citaat
Najaarsmeeting zal op de 3e Zondag van Oktober vallen met als locatie Nunspeet.
Dat zou dit jaar 15 oktober zijn, over een kleine 2 weken al => wellicht beetje kort dag? -dunno-

Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: Data registermeatings.
« Reactie #38 Gepost op: ma, 02 okt 2017, 14:15:06 »
ik kan dan wel, maargoed is er uberhaubt animo voor, vorige meet was eigenlijk ook een beetje jammer qua opkomst imo :)
Al was het leuk om Jaap weer eens te zien
'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi

Offline Raymon

  • L86C-0190
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.501
  • Geslacht: Man
  • Raymon Gerrist
Re: Data registermeatings.
« Reactie #39 Gepost op: ma, 02 okt 2017, 18:43:17 »
Liever een week later .
Raymon 

Always be yourself unless you are Monday then be Friday

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Data registermeatings.
« Reactie #40 Gepost op: ma, 02 okt 2017, 22:29:34 »
15 oktober... zijn we net met de G40 aan het terugrijden vanuit Itali?...

Dus weekje later zou voor mij beter zijn.

Offline sonic_striker

  • L86C-0134
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.321
  • Geslacht: Man
  • Perrin van der Sluys
Re: Data registermeatings.
« Reactie #41 Gepost op: di, 03 okt 2017, 11:21:19 »
22 oktober zou mij ook passen, maar nogmaals, is er uberhaubt animo voor? misschien anders bij iemand zn klusschuur of thuis (Polo service Brabant bijv. als dat zou kunnen) ipv op een parking naast de snelweg :P
'85 Tizian Rot met. Polo 1.3 Coupe CL
'19 Flash Rot Polo 2.0 GTI
'11 Ford Fiesta 1.6 TDCi

Offline JBM

  • L86C-0238
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Man
  • Joris
Re: Data registermeatings.
« Reactie #42 Gepost op: di, 03 okt 2017, 13:28:44 »
Lijkt mij ook leuk!

Ik heb achterom een stukje dat bereikbaar is met de auto. Misschien wel een leuk idee om daar wat te organiseren. Moet de opkomst wel niet TE hoog zijn zeg maar :) 

Oja, en ik woon in Zuid-Limburg, vlakbij Maastricht-Aachen-Airport.
Ervaar een spatader, rij G-lader.

Offline Hanf

  • L86C-0188
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.378
  • Geslacht: Man
  • Hanf
Re: Data registermeatings.
« Reactie #43 Gepost op: di, 03 okt 2017, 13:47:16 »
Als het in zuid limburg is heb ik ook interese!

Offline JBM

  • L86C-0238
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Man
  • Joris
Re: Data registermeatings.
« Reactie #44 Gepost op: di, 03 okt 2017, 14:02:41 »
Waar kom je vandaan als ik vragen mag Hanf?
Ervaar een spatader, rij G-lader.