Auteur Topic: 2F coupe Prego  (gelezen 3259 keer)

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: 2F coupe Prego
« Reactie #30 Gepost op: zo, 08 nov 2009, 20:50:03 »
Is ook geen project, ga ik geen topic voor aanmaken. Heb de auto (impulsief) als tijdelijke daily gekocht. Auto was afgekeurd, moest vrij kostbaar werk aan gebeuren. Heb de schokbrekers rondom vervangen, uitlaat vervangen, velgen vervangen en wat klein werk (stoel schuim vervangen/interieur opgefrist/ bitumen matjes gekrabd)..

Het is wel een hele fijne auto, maar 3 auto's is nou eenmaal een beetje overdreven..

Ik heb straks de steilheck klaar, dan mag deze de deur weer uit.

p.s. de laguna lip is er alweer onder vandaan, is naar VWinfo gegaan vanmiddag :D
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: 2F coupe Prego
« Reactie #31 Gepost op: zo, 08 nov 2009, 21:36:51 »
ja....zonder is toch mooier, ennuh die ABT grill staat wel mooi -thumbsup-
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: 2F coupe Prego
« Reactie #32 Gepost op: zo, 08 nov 2009, 21:45:07 »
ABT valt me ook niet tegen. Ik hou er niet zo van, maar zonder de laguna lip doet het wel wat met het front. Scheelt al wel dat er een gewoon VW logo in past, lijkt het nog 'origineel' .

Als iemand interesse heeft in de grille, hij kan er nog uit voordat de auto verkocht wordt..  :)
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: 2F coupe Prego
« Reactie #33 Gepost op: do, 12 nov 2009, 09:34:04 »
ik vraag er blijkbaar niet genoeg voor -boehoe- De polo is gistermiddag bekeken, de kijker vond hem niet duur en erg mooi en legt zo de vraaprijs op tafel  -2cents-

Vond het toch stiekem erg jammer toen ik de auto weg zag rijden, maar 3 auto's (waarvan er 1 geld moet kosten om rijdend te krijgen) wordt me toch echt te duur. Dit was wel de beste polo die ik ooit gehad heb, qua koets en qua techniek.

Nu ben ik hard aan de bak om mijn steilheck aan de gang te krijgen, ik heb geen rijdende auto meer in Delft...  -gert-
Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline RoelG

  • L86C-0115
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.013
  • Geslacht: Man
  • Roel Geene
    • Official -Boem Klats- assistant
Re: 2F coupe Prego
« Reactie #34 Gepost op: do, 12 nov 2009, 09:56:11 »
Nu ben ik hard aan de bak om mijn steilheck aan de gang te krijgen, ik heb geen rijdende auto meer in Delft...  -gert-

 :)

zo blijf je wel bezig hč

wees blij dat je iemand hebt gevonden die wist wat het waard was en bereid was het er ook voor uit te geven.

Offline martijn

  • Non-Register lid
  • Berichten: 7.507
  • Geslacht: Man
Re: 2F coupe Prego
« Reactie #35 Gepost op: do, 12 nov 2009, 10:10:47 »
Zo is het  -thumbsup-. Het was niet de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. Er waren nogal wat mensen in mijn vriendenkring die me voor gek verklaarden dat ik er 950,- voor durfde te vragen, maar het was echt een harde/nette/zuinige coupe.

Qua geld had ik er wel wat in gepompt, maar vooral qua tijd (schokbrekerset/wiellagers/velgen + banden/ uitlaat/nieuwe APK). Dat moet een 'normale' consument ook nog allemaal aan de garage betalen. leuke BBS'jes, alarm met CV en een nieuwe radio/cd/mp3 met speakers reken ik dan nog niet eens mee, die hebben ze wel meegekregen :D

Het stel dat kwam kijken vertelde ook dat ze al wat polo's bekeken hadden die rond de 600 euro moesten kosten, maar dat sommige echt om te huilen waren (rottigheid, lekke tank, schimmel in de achterbak, lekkende aftermarket dakjes, olieboten onder de motorkap, etc. etc.).

Ik zal de beste vrouw eens polsen of ze zich aan wil melden, op het volksforum hebben ze al een topic geopend -thumbsup- Ze rijdt in de zomer in een oude kever, en wilde graag een nette VW voor de winter.


Polo 1.3C steilheck `witte schicht`1983

Offline peppie

  • Non-Register lid
  • Berichten: 6
Re: 2F coupe Prego
« Reactie #36 Gepost op: do, 12 nov 2009, 20:55:43 »
Present!

Althans, niet de dame maar de heer -nana-
Nog steeds erg blij met de auto hoor Martijn en, vind ik, echt niet teveel voor betaald.
Gelijk de diverse forums aan het afzoeken naar originele deurpaneeltjes en mistlampen voor in de bumper.
Oh ja, als iemand interesse heeft in de Abt-grille hoor ik het graag. Mag weg voor weinig.