Auteur Topic: Audi 50 is er !!!!!!!!  (gelezen 7931 keer)

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #15 Gepost op: ma, 27 okt 2003, 21:19:33 »
P.s.
wat mekker je nou, het kost je helmaal NIETS (alleen brandstof) -angry-  -angry-
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #16 Gepost op: ma, 27 okt 2003, 21:27:49 »
Waarom heb je die zwarte cinquecento eigenlijk niet afgedroogd vriend Gert? Moet niet zo'n probleem zijn geweest. Had ik misschien ff moeten duwen?
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #17 Gepost op: ma, 27 okt 2003, 21:32:01 »
Oh, euh, Douwe, het kost hem wel wat:
- 1 hele fles carb-reiniger.
- 1 keer uitlijnen.

(Maar is al geregeld, ik ga de radio die er nog inzit verkopen aan mijn Turkse vrienden, dat levert al genoeg op voor de reiniger. geef jij hem meteen aan de verzekering? Dan heb jij ook nog wat....)

Maar even serieus: heb je een glasverzekering op dat ding? Dan regelen we ff fijn een gelaagde voorruit zonder dat dat je no-claim kost.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #18 Gepost op: ma, 27 okt 2003, 23:15:54 »
P.s.
wat mekker je nou, het kost je helmaal NIETS (alleen brandstof) -angry-  -angry-

Klinkt alsof het uitlaat verhaal jou ook al frustreert ....

Wat er ook bij altijd aan je gordels hebt gedaan : wees blij dat je niet vol in de remmen hoefde want de bestuurderskantgordel rolde wel maar blokkeerde pas na 3 keer en vervolgens rolde hij niet meer .
Dus omdat iets me nix kost mag ik er nix over zeggen ? hahahaha
Zover ik weet is die achteras zelfs nog van mij ;)

Iedere nederlander zou eens een jaar verplicht in de randstad moeten wonen om te weten dat een punt van kritiek niet meteen een aanval impliceert .. gebeurt iets te vaak op internet .
Mag ik wat zeggen als iets LEVENSGEVAARLIJK is ? Gordel doet het niet .. nix meer en nix minder .

Kan toch ook wel reageren zoals jij nu doet over de wieldop die in PERFECTE staat was toen hij onder de Jetta vandaan kwam en nu een deuk heeft ?
Ga je pijlen eens op die lamlul richten die TE LAAT de uitlaat afzegt en reageer daar inhoudelijk op  :P

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #19 Gepost op: ma, 27 okt 2003, 23:19:37 »
4 Punts is er uit ( wat rouwens een electro 3 punts ist .. ) alsmede de radio en speakels en nog wat draden van ooit centrale deurvergrendeling of zoiets ..
Wie dat er ooit in gefabriceerd heeft moeten ze alsnog standrechterlijk executeren .. en dat driemaal daags !!!

Ow ja : zaterdag naar Höcky : Passat boy komt naar het Ruhrgebied . Kom je ook ?
Er ligt nog zooi bij hem waar niemand zijn naam opstaat : leuk de onbekende Polo buit verdelen  :)

p.s. weten we meteen of de Bickel Turbo in zijn bezit komt .. jawel lieve kijkbuizkinderkes : hij is getraceerd met de grote taatschep en kugelfischer injectie en turbo ...
Onderhandelingen zijn gaande .. ik duim iig .




Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #20 Gepost op: di, 28 okt 2003, 11:30:28 »
KLOP

- tegen de tafel -



(onderkant)
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #21 Gepost op: di, 28 okt 2003, 12:05:14 »
:P

Offline Dennis

  • L86C-0024
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 11.718
  • Geslacht: Man
  • Dennis Eggen
    • Polo 86(c) Register
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #22 Gepost op: di, 28 okt 2003, 12:09:07 »
P.s.
Ga je pijlen eens op die lamlul richten die TE LAAT de uitlaat afzegt en reageer daar inhoudelijk op  :P

Als ik de mail goed gelezen heb, heeft Danny voor het weekend afgezegd, waarschijnlijk heeft Koen em zaterdag of zondag naar Douwe gebracht.. :(

Koen heet meer geinteresseerden toch? Zal het geen probleem zijn em kwijt te raken..

Offline Koen

  • L86C-0012
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.153
  • Geslacht: Man
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #23 Gepost op: di, 28 okt 2003, 20:42:56 »
Koen heeft hem zaterdag naar Douwe gebracht. Mailtje is verstuurd net voordat Koen thuis was (scheelde letterlijk 5 minuten)
Dus was Koen een beetje giftig! Maar das al weer over. Het nog wat vriendelijker met Danny gemaild, dus wat mij betreft is het hiermee afgerond.   -cool-

Mocht iemand interresse hebben in de Remus: Zoek nog zat onderdelen voor de Audi, dus mag ook spiegeltje-kraaltjes-handel zijn, hoeft niet perse in keiharde Teuros.
Naast diverse hobby's ben ik ook dol op liefhebberijen zoals o.a. vrijetijdsbestedingen en leuke din

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #24 Gepost op: di, 28 okt 2003, 21:23:12 »
Wou nog ff melden dat we hier op het forum OOK personen hebben die wel van alles willen kopen, maar als puntje bij paaltje komt GEEN interesse meer hebben. In het geval Danny weet ik dat ie echt afstand van zijn Polo moet doen en neit om een oft andre flutreden afzegt!!
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #25 Gepost op: di, 28 okt 2003, 21:35:36 »
Iedere nederlander zou eens een jaar verplicht in de randstad moeten wonen

Inderdaad, we springen op het platteland een beetje zuiniger met onze auto's om :D  :D  :D

Btw, ik heb ooit geleerd om met andermans voertuig nog voorzichtiger te zijn... :P
Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #26 Gepost op: di, 28 okt 2003, 21:54:18 »
Klopt ben ik ook ...
En nog zuiniger op mezelf .. morgen maar de 4 punts gordels monteren . Corrado stoelsels zitten perfectemundo .

( FF over Danny nog : niemand kan ontkennen dat de timing allerberoerdst is .. Uitlaat brengen en thuiskomen en dan je mail checken ..  :P )

Denk ook maar dat ik op de 145/13 banden blijf tuffen .
Je moet de mensen eens raar zien kijken als ik de bocht om hoekt . Bilsteins doen het goed .
Wil er wel een gelaagde voorruit in .. op deze heeft er ooit een ijshockey wedstrijd plaatsgevonden :(
Hoe is ie verzekerd ?
En voor de rest : hoofdstroomschakelaar zit erin voor de zekerheid > Starten gaat moeilijk maar als die loopt kun je m gewoon uitzetten en blijft hij lopen LOL
Dak : plaatje erover heen laten lassen binnenkort ; kan dat mutserige klapdak eruit en naar grof vuil .
Tapijt er ff uit om de bodem in de menie te zetten .
Roestplekjes kaaltollen en hier en daar wat deukjes strakmaken .
Maar dan ? Primer grijs of strak primer rood ? Donkergrijze zinkspray is ook een optie : meteen flink antiroest !!
Mat zwart is nix .. setje leuke velgen eronder met die banden .
Maar welke ? Ik heb nix leuks * Ivana Trump mode off *

Offline alfred

  • Non-Register lid
  • Berichten: 810
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #27 Gepost op: di, 28 okt 2003, 22:00:43 »
Primer grijs/ matzwart 2-tone! Met zinkverf-vlammen  -cool-

Offline Douwe

  • L86C-0029 "Blikopener"
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.791
  • Geslacht: Man
  • Blikopener
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #28 Gepost op: wo, 29 okt 2003, 22:51:10 »
Klopt  morgen maar de 4 punts gordels monteren .

Hoe is ie verzekerd ?

> Starten gaat moeilijk maar als die loopt kun je m gewoon uitzetten en blijft hij lopen LOL

Sorry, 4punts moet z.s.m weer naar het Noorden (Cup!!)

Verzekerd?? Willem Alexander,dus eventuele schade is voor de berijder!!

Moeilijk starten ; trap eerst eens 2x op het aspedaal,zit automatische choke op,eerst ff activeren!!

Denk je wel om de diodebrug van mijn dynamo,klinkt alsof je ergens iets FOUT hebt geschakeld....

p.s. ik heb nog steeds een telefoon dus als je eerst eens OVERLEG pleegt (ik ben nog steeds de EIGENAAR)



Niks Oldskool, gewoon OUD én ORIGINEEL!

Offline Gert

  • Non-Register lid
  • Berichten: 4.190
  • Geslacht: Man
  • Opa
Audi 50 is er !!!!!!!!
« Reactie #29 Gepost op: wo, 29 okt 2003, 23:45:31 »
Klopt  morgen maar de 4 punts gordels monteren .

Hoe is ie verzekerd ?

> Starten gaat moeilijk maar als die loopt kun je m gewoon uitzetten en blijft hij lopen LOL

Sorry, 4punts moet z.s.m weer naar het Noorden (Cup!!)

Verzekerd?? Willem Alexander,dus eventuele schade is voor de berijder!!

Moeilijk starten ; trap eerst eens 2x op het aspedaal,zit automatische choke op,eerst ff activeren!!

Denk je wel om de diodebrug van mijn dynamo,klinkt alsof je ergens iets FOUT hebt geschakeld....

p.s. ik heb nog steeds een telefoon dus als je eerst eens OVERLEG pleegt (ik ben nog steeds de EIGENAAR)

4 punts : dat zijn mijn eigen 4 punts niet dat elektrieke schrooth ding die je op 3 punten vastzet . Hoop niet dat je dat rode loper ding in de Cup racer gaat zetten : daar is nooit een FIA keurmerk voor afgegeven .

Moeilijk starten heb ik het over als de hoofdstroomschakelaar uit staat  :P

Verzekering doel ik op dat Carglass gedoe met weet ik hoe dat werkt met ruitvervanging .. vraag zelf wel wat het kost ;)

Hoofdstartschakelaar : iemand met ruime ervaring heeft hem er in gebouwd en dat is met jouw toestemming gedaan : je kwam zelf ook al met die oplossing tegen het ergens leeglopen van de accu ( zal wel iets met de overbodige draadboom te maken hebben die er in zat voor de centrale deurvergrendeling )

Eigenaar of niet : alles wat ik nu doe is nix meer of minder dan wat we allang besproken hebben .
En je telefoon : tijd dat je eens een keer wat met je voicemail doet .
Over mail gesproken : na zondag was het ineens ijzig stil uut t norden  :P

Kortom > niet zo benauwd .. reageer eens op mijn vraag over zaterdag richting Höggar de verschrikkelijke ..  :P