Auteur Topic: Wie is Ian  (gelezen 32899 keer)

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Wie is Ian
« Gepost op: vr, 16 apr 2010, 01:20:43 »
...

*edit*

Hmm.. Deze posting is leeggehaald door Ian, inclusief de titel van het topic.  Het hoe en waarom is onduidelijk, maar zonder titel is het topic wel erg onduidelijk..  Daarom in door mij de originele titel hersteld

Graag laten staan zo.
Groeten
Jaap
« Laatst bewerkt op: wo, 08 jun 2011, 10:21:30 door Jaap »
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Ook maar eens voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 05:54:28 »
 -welkom-

Mooie auto, zo te zien  -thumbsup-

Offline Der Ghopmeister

  • L86C-0105
  • Non-Register lid
  • Berichten: 13.529
  • Geslacht: Man
  • Arjan Sportel
    • The Polo 86(c) Fanpage
Re: Ook maar eens voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 06:48:19 »
 -welkom-

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Ook maar eens voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 07:58:45 »
leuk autotje, lekker weinig km. Je hebt geluk gehad dat de auto niet van de krik is gevallen met t wiel eraf, dan was je verder van huis.

tip om (als je geen normale krik hebt) te voorkomen dat je auto van de krik af valt: reservewiel eronder met een balkje hout, en laat m daar iets op rusten. Mocht de krik wegglijden wordt ie opgevangen door dat wiel en blokkie hout. Had het ook in me auto liggen, maar ben inmiddels voorzien van assteunen en een krik.
Beste manier is natuurlijk een assteun eronder.

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: Ook maar eens voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 11:25:17 »
 -welkom- Bagger van die krik man.
Oo=o=oO

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Ook maar eens voorstellen
« Reactie #5 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 13:22:16 »
Wees blij dat je niet zelf net onder de auto aan het werk was!
Dè reden om de standaard noodkrik ook alleen als standaard noodkrik te gebruiken.

Balen, want nu is het toch een smet aan je auto. Snowflakes zien er goed uit trouwens!
Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Ook maar eens voorstellen
« Reactie #6 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 16:12:10 »
..
« Laatst bewerkt op: zo, 24 apr 2011, 15:09:57 door Ian_C »
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian?
« Reactie #7 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 16:16:52 »
kweet niet waar ergens je van belgië bent, maar er zijn best wel wat adresjes aan de limburgse grens en net in nederland.

Offline Classicpolo

  • Non-Register lid
  • Berichten: 45
  • Geslacht: Man
  • Mark Fiddelaars
Re: Wie is Ian?
« Reactie #8 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 16:18:49 »
 -welkom-

Succes opt forum!! -thumbsup-

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian?
« Reactie #9 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 16:20:45 »
kweet niet waar ergens je van belgië bent, maar er zijn best wel wat adresjes aan de limburgse grens en net in nederland.
Ja, het lot wil nu net dat ik aan de andere kant van Vlaanderen woon. :\ Namelijk in Oost-Vlaanderen, aan de grens van West-Vlaanderen (Waregem en omstreken).


@Classicpolo: -thanks-
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Jaap

  • L86C-0004 "niet kabouter"
  • Administrator
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.023
  • Geslacht: Man
  • Jaap Peters
    • www.steilheck.nl
Re: Wie is Ian?
« Reactie #10 Gepost op: vr, 16 apr 2010, 16:25:28 »
Waregem -> Bij Gent dus :) en Deinze en Nazareth..

Mijn wagenpark Fix what ain't broken

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian?
« Reactie #11 Gepost op: zo, 25 apr 2010, 01:00:13 »
Waregem -> Bij Gent dus :) en Deinze en Nazareth..

Dat klopt. -thumbsup- Het ligt tussen Gent en Kortrijk en tussen Deinze en Kortrijk. -naughty-


Vandaag een beetje aan de slag geweest met de onderdelen die ik gisteren kocht van WouterP. Maar eerst even met water zonder shampoo gewassen, gewoon ff al het zand/stof dat erop lag afgewassen - auto staat namelijk helaas 24/7 buiten). Op de foto's ziet de lak er vet blinkend uit maar dat is schone schijn, de lak is een beetje dof. Eigenlijk zou hij eens herspoten moeten worden, of iig eens goed gepolijst en gewaxt. Maar dan moet ik eerst eens een polijstset etc gaan kopen. Oh en ik haat die insectenresten (soort bruine vlekjes die je er maar moeilijk van krijgt, insectenpoep?)




Heb nu spijt dat ik die bumperversteviging voor vooraan ook niet meegenomen had want de mijne is er minder goed aan toe dan ik dacht:



Geplooid, en roest + afbladderende lak. Heb wat geprobeerd om het met een hamer recht te kloppen maar eigenlijk zou dat beter lukken als ik hem er helemaal vanaf haal.


G40 achterlichten en achterbumper zijn al gemonteerd. Het monteren zelf is een eitje, het is moeren losdraaien en jezelf in de meest hachelijke posities wringen om die moeren te kunnen losdraaien en daarna terug vast, wat het moeilijk maakt.

Achterkant met originele lichten en bumpert eraf:



Origineel licht eruit, G40 licht erin!





Smoked voorlichten en ditto knipperlichten zitten er ook op nu. Linkerzijscherm half. :'V Duurde enorm lang eer ik het zijscherm dat erop zat los kreeg, ook omdat de moeren aan binnenkant van de wielkas zitten, en je niet veel plaats hebt met je moersleutel (wou dat ik een boormachine had waarmee je moeren kunt losdraaien). Dan het 'nieuwe' scherm erop gezet, maar deze zit nog niet helemaal perfect. maar het werd helaas donker dus ik moest stoppen. Morgen ga ik verder.  -klus-


Voorkant:




Beschadigd zijscherm:



Nieuwe zijscherm heeft wel een andere kleur maar dat boeit me niet echt veel, aangezien de auto toch wel eens gerold of gespoten zal worden denk ik.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline KoenG40

  • L86C-0022
  • _Register lid 2017_
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.874
  • Geslacht: Man
  • Koen
    • Websitetitel
Re: Wie is Ian?
« Reactie #12 Gepost op: zo, 25 apr 2010, 07:04:51 »
Ziet er goed uit  -thumbsup-
Zie ik nou bij je nieuwe G40-achterlichten dat je links de achteruitrijlamp hebt? Engelse lampen?

Offline jetta1982

  • Non-Register lid
  • Berichten: 242
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian?
« Reactie #13 Gepost op: zo, 25 apr 2010, 08:30:46 »
welkom, zo te lezen gaat het best goed komen met deze polo ;)

Offline Sjon

  • L86C-0041
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 15.896
  • Geslacht: Man
  • www.type86c.nl
    • VW Polo Type 86 & 86c
Re: Wie is Ian?
« Reactie #14 Gepost op: zo, 25 apr 2010, 08:37:21 »
Huh: ik meen daar een 1.0 carb (motorcode HZ) te herkennen.........in een Polo 2f?
Zijn de carb-motoren langer doorgeleverd in Belgie -dunno-