Auteur Topic: Wie is Ian  (gelezen 32903 keer)

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #75 Gepost op: za, 29 mei 2010, 12:33:58 »
als ik me niet vergis,moeten deze velgen normaal een glimmende rand hebben.
verder ziet het er al top uit -thumbsup-
Bedankt -thumbsup-

Zou kunnen van die randen, vraag me ook af hoe het staat met gepolijste/glimmende randen en zwart hart.

Hier tevens nog een foto die ik was vergeten uploaden. -dj-




M'n maat vond hem ook super staan nu, hij zei dat ie er 2000 euro voor wilde geven zoals ie er nu bij staat. -naughty- Helaas kan ie nog niet rijden en heeft ie dat geld ook niet op z'n bankrekening. :P
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Polo2F

  • Non-Register lid
  • Berichten: 394
  • Geslacht: Man
  • Jacco
Re: Wie is Ian
« Reactie #76 Gepost op: za, 29 mei 2010, 17:56:54 »
ziet er mooi uit zo jaa! zijn erg leuke wielen ook!

nog even over dat veren, jij zegt dat hij klapt, en dat je achter bumpstops heb en voor niet, dan kan daar zeer goed het probleem zitten, dan klapt je schokbreker tegen de veerschotel aan... daarom zitten die dingen ertussen

http://www.intraxracing.nl/UserFiles/File/Bumpstops/_MG_3925.JPG

zoiets dus!!

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #77 Gepost op: zo, 30 mei 2010, 11:55:46 »
ziet er mooi uit zo jaa! zijn erg leuke wielen ook!

nog even over dat veren, jij zegt dat hij klapt, en dat je achter bumpstops heb en voor niet, dan kan daar zeer goed het probleem zitten, dan klapt je schokbreker tegen de veerschotel aan... daarom zitten die dingen ertussen

http://www.intraxracing.nl/UserFiles/File/Bumpstops/_MG_3925.JPG

zoiets dus!!
Zoiets zit er tussen ja, achteraan.


Heb gisteren trouwens ook m'n standaard velgjes eens een grote poetsbeurd gegeven, nu ze van de auto waren. Vooral de binnenkanten, die waren waarschijnlijk voor de eerste keer na 19 jaar gepoetst. -naughty-

Echter ziet het er niet helemaal perfect uit (zijn bepaalde vlekken die ik echt niet weg krijg), maar iig al een hele verbetering:


















Zou ook wel mooi zijn denk ik als de velgen in het kleur waren zoals aan de binnenkant. -dj-


Kent iemand trouwens een goed product/methode om (de binnenkant van) velgen mooi te poetsen? Dus het grovere poetswerk. Met staalwol krijg je wel plekken weg, maar dan zit je weer met krassen. Dit omdat ik m'n snowflakes ook eens goed wil poetsen, maar dat is wat vervelender om te doen omdat er veel meer hoekjes zijn etc. Dus zou handig zijn als er een goed product bestaat waarmee je de velg inspuit zodat het vuil wat kan losweken en met spoelen en beetje wrijven gemakkelijk los komt (nu heb ik gewoon met ontvetter en een doek gedaan).
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Wie is Ian
« Reactie #78 Gepost op: zo, 30 mei 2010, 11:59:04 »
Dasty is wss je grote vriend... Geen idee of ze Wibra in België ook kennen? -dunno-
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #79 Gepost op: zo, 30 mei 2010, 12:10:40 »
Dasty is wss je grote vriend... Geen idee of ze Wibra in België ook kennen? -dunno-
Wibra hebben ze hier ook wel ja. -uitlachen-

Maar heb een andere ontvetter gebruikt die we hier in de keuken hadden staan. -naughty- Dasty is blijkbaar echt goed, zal het dan toch ook eens moeten halen.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #80 Gepost op: zo, 30 mei 2010, 12:35:27 »
Sow. wat een werk steek jij in standaard stalen velgen. En is er leven aan de binnenkant van de velgen? Waarom al die moeite, ik denk dat jou onderstel en onderkant van de auto ook niet nieuw uitzien.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #81 Gepost op: zo, 30 mei 2010, 13:34:15 »
Sow. wat een werk steek jij in standaard stalen velgen. En is er leven aan de binnenkant van de velgen? Waarom al die moeite, ik denk dat jou onderstel en onderkant van de auto ook niet nieuw uitzien.

Gewoon, had er zin in. -naughty- En denk dat ik ze ga verkopen, dus zo is het ook al mooi presenteerbaar.  -thumbsup- Niets irritanter dan velgen kopen en ze dan nog eerst helemaal zelf moeten schoonmaken.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Sieperman

  • L86C-0151
  • Non-Register lid
  • Berichten: 1.044
  • Geslacht: Man
  • Siep Anne Visser
Re: Wie is Ian
« Reactie #82 Gepost op: wo, 02 jun 2010, 14:50:26 »
Gewoon, had er zin in. -naughty- En denk dat ik ze ga verkopen, dus zo is het ook al mooi presenteerbaar.  -thumbsup- Niets irritanter dan velgen kopen en ze dan nog eerst helemaal zelf moeten schoonmaken.

Als `t genoeg centjes scheelt, mogen ze van mij wel tien kilo zwaarder zijn van de drek die erin zit :D
Oo=o=oO

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #83 Gepost op: wo, 02 jun 2010, 15:51:38 »
verkopen? Krijg je dan niet een probleem met de keuring elk jaar in belgië ivm dat er maar een heeeel beperkt aantal bandenmaten onder mogen?

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #84 Gepost op: wo, 02 jun 2010, 23:26:51 »
verkopen? Krijg je dan niet een probleem met de keuring elk jaar in belgië ivm dat er maar een heeeel beperkt aantal bandenmaten onder mogen?
Ja, maar dan is het de bedoeling om een ander (mooier) setje in de plaats te steken he. -thumbsup- Jammer dat mn snowflakes setje niet af is.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #85 Gepost op: vr, 11 jun 2010, 18:06:01 »
Hieraan heb ik ook al gedacht voor deze velgen (rechts)



Maar tot nu toe nog niet gedaan omdat de velgen zelf eigenlijk nog in zeer goede staat zijn (afgezien van de stoeprandschade)
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #86 Gepost op: wo, 16 jun 2010, 21:21:47 »
De Polo is weer verlaging-loos. -klus-

Staat nu super hoog (en rijdt lekker), maar ben blij dat die halve verlagingsset er weer vanonder is. Voorlopig ook geen plannen voor nieuwe verlaging ivm Jetta aankoop.
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #87 Gepost op: wo, 16 jun 2010, 21:23:59 »
zo'n setje zoals die rechtse velgen heeft wel wat hoor ;)  -naughty-

rijdt denk ik een stuk beter met de originele vering er weer op. En vooral VEILIGER ;)

Veel plezier ermee!

Offline Ian_C

  • Non-Register lid
  • Berichten: 695
  • Geslacht: Man
Re: Wie is Ian
« Reactie #88 Gepost op: wo, 16 jun 2010, 21:32:02 »
Veiliger zeker inderdaad. Kon die verlagingsveer gewoon ronddraaien, zat totaal geen spanning op. -gert-

M'n oom heeft het ook nog gezegd: het beste is nog altijd alles standaard, en het is goedkoper ook. -naughty- Maarja, wie mooi wil zijn moet lijden zeker?
"Sorry Ian_C, je bent geband van het plaatsen van berichten of het versturen van Persoonlijke Bericthen op dit forum.
Verwijderen van eigen berichten "


Waarom? Kom ik na een paar weken eens kijken en opeens dit zonder verklaring? o_O

Offline The_Maxx

  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.515
  • Geslacht: Man
  • Rutger V.
Re: Wie is Ian
« Reactie #89 Gepost op: wo, 16 jun 2010, 21:34:05 »
Veiliger zeker inderdaad. Kon die verlagingsveer gewoon ronddraaien, zat totaal geen spanning op. -gert-

M'n oom heeft het ook nog gezegd: het beste is nog altijd alles standaard, en het is goedkoper ook. -naughty- Maarja, wie mooi wil zijn moet lijden zeker?

nou, lijden... levensgevaarlijk was dat met die losse veer...
en goedkoper, valt op zich ook nog wel mee.