Auteur Topic: GTI Treffen Wörthersee 2010  (gelezen 1607 keer)

Offline Hanf

  • L86C-0188
  • Non-Register lid
  • Berichten: 2.378
  • Geslacht: Man
  • Hanf
GTI Treffen Wörthersee 2010
« Gepost op: ma, 10 mei 2010, 09:22:43 »
Voor de mensen die het leuk vinden. Wij zijn élke dag foto's aan het uploaden vanuit Oostenrijk van het grote gti treffen. Dagelijks worden dus nieuwe foto's op onze site gezet. Dus voor voor wie niet kon gaan en toch elke dag de mooiste auto's wil zien, neem eens een kijkje op www.vwclubparkstad.nl

Offline BestwelBouke

  • Non-Register lid
  • Berichten: 444
  • Geslacht: Man
  • Bouke Jonker
Re: GTI Treffen Wörthersee 2010
« Reactie #1 Gepost op: zo, 16 mei 2010, 14:46:24 »
 -kewl- ben gister nacht net terug gekomen vanuit velden -thumbsup- en ben er voor de zoveelste keer achter gekomen dat duitsland asociaal groot is -gert- maar goed dat mocht de pret niet drukken. Wörthersee is gewoon zo vet en niet te vergelijken met andere meetings elk straatje dorpje enz rondom dat meer is verzadigd met mooie auto's en mensen die ze komen bekijken. het is alleen wat jammer dat er af en toe zo veel dronken gummie gummie roepende duitsers op de weg staan die je er niet eerder langs laten als dat je gummie gummie heb gedaan -gert-
mja al met al was het -thumbsup- zelf heb ik geen foto's gemaakt 2 vrienden met van die spiegelreflexfotokanonen kan ik niet tegen op met m'n telefoon dus waarom de moeite nemen ik zal wel even kijken wanneer ik de foto's heb dan zoek ik er een paar mooie tussenuit -thumbsup- en volgend jaar ben ik er zeker weer bij
Ge zeit precies 180° gedraaid in u doen en denken.