Zo rechts zit de boel er weer onder, moet alleen de asmoer nog goed vastdraaien, maar gezien de andere kant van de auto nog omhoog staat, slipt eerder het wiel door, dan dat de moer vastzit. Moet m dus enkel nog op moment zetten.
Fuseepin er goed inkrijgen viel me helemaal mee, kon m met de hand naar beneden duwen (beetje gewicht erop gezet) en de poot richten, beetje wiebelen en hij kwam goed, daarna de laatste halve cm even met een hamer erin getikt! Topmoer maar vast laten zetten door mijn vriendin die ook meehielp.
Remslangen moet ik nog vernieuwen, iemand een idee of ik die extra omhulsels erop moet laten? Kreeg de huidige niet vastgezet aan de veerpoot met een ti wrap, omdat ie anders ging knikken. Heb nu tijdelijk maar dat omhulsel over de zwakke plek geschoven zodat als ik er straks mee ga rijden zonder dat de remslangen vervangen zijn, dattie iig niet verder slijt.
Kan t nu nog niet vernieuwen omdat ik uiteraard maar aan 1 kant de klauw vast heb zitten, en graag de cilinder IN de klauw hou aan de andere kant
Remklauwen heb ik trouwens wit gespoten.
Fotos moeten nog even wachten. Komen as soon as possible!
edit: ik ben alleen niet zeker over die bout die de fuseepin vastklemt. Hoeveel mag die opening zijn tussen die 2 helften? Ik krijg ze namelijk niet geheel dicht, en de bout is nu aardig vast (vaster dan de voorgeschreven aantal NM.