Ff snel vraagje, cbr carbs op gk kop, dat inlaatspruitstuk hoeft niet in een hoek te komen of wel.?
Al wel ff aan het zoeken geweest en denk dat er geen hoek in hoeft, maar heb m klaar en wordt straks gelast, dus toch ff zekerheid..
Ohja, en wat betreft die ontsteking, die uit mijn hoofd vacuüm vervroegd.
Hoe doe ik dit met motorfietscarbs?
Gewoon nippel op het inlaatspruitstuk? Of moet ik nu een andere ontsteking installeren?
En als laatste, heb al antwoord gehad over de brandstoftoevoer, maar de rest van de slangen is me nog onduidelijk..
Oke! Dat gaat mij te snel. Ik heb nu voor het eerst zulke dingen in mijn handen. Eerst zou ik graag willen weten wat ik waarop aan moet sluiten.
Er komen volgens mij 2 benzineslangen uit. Neem aan 1 voor de aanvoer, en 1 voor de retour. Kan ik deze gewoon van mijn bestaande mechanische pomp af aansluiten, of zie ik dat verkeerd?
dan zit er in het midden ook 1 dikke slang aan. Als je daarin blaast (als ik me goed herinner) gaan er binnenin schuiven open.
Waar gaat deze op aangesloten worden?
En wat ik ook nog graag zou willen weten, is of het gebruikelijk is om zonder filters te rijden. Gewoon met de trompetjes erop en gaan? Of is het juist aan te raden wel een soort aanzuigbuis met filters te maken?
En ik heb nu sproeier 135 erin zitten (zat erin bij aankoop) Is dit een goede maat?
Hieronder even wat foto's met pijltjes erbij. Misschien wil iemand even vertellen wat wat precies is?
Thanks!!