Alles is gemonteerd, incl. middenconsole met extra metertjes, oliedruk + olietemp + mengsel.
2 experimenten alweer overboord gegooid:
-stationair loopt 't meestal te arm, vond ik nooit zo spannend, maar als je dan toch de carb's los hebt
is een probeersel snel gedaan. Origineel zat er 0,4mm in, nadat boortje 0,5 & 0,6 de geest gaven
werd dit uiteindelijk 0,7mm, maar das veel en veel te rijk. Laat maar: terug origineel 0,4mm erin en klaar.
-vlotterkamer-overloopjes aangesloten op de retourleiding, maar dit resulteert in een oplopend stationair
toerental totdat ie de opgebouwde druk kwijt kan en dan ineens terugzakt in toeren t/m afslaan aan toe.
Weg met die fratsen en 't blokje reageerde weer zoals ik gewend was.
Moet nog wel finetunen, maar dat komt wel goed.
Synchroon stellen is nogal lastig met dit luchtfilter erop (die moet er eerst helemaal af
)