Algemeen forum > F.A.Q. & How-to

Autotransportert: oprijwagen vs autoambulance

<< < (9/11) > >>

dies2000:
ik snap dat je snel weer wil gaan rijden maar doe rustig aan man en doe het goed!!!
hoezo de haast? -thumbsup-

The_Maxx:

--- Citaat van: dies2000 op zo, 13 jun 2010, 11:51:11 ---ik snap dat je snel weer wil gaan rijden maar doe rustig aan man en doe het goed!!!
hoezo de haast? -thumbsup-

--- Einde van citaat ---

niet om te rijden, maar om een boete te voorkomen :)

uiteraard doe ik het goed  -klus- niets is zo vervelend als iets repareren en het dan alsnog op dat punt wordt afgekeurt!

Steilheck:
Dat is de jeugd Dies! Live fast, die young!

richard-polo:

--- Citaat van: The_Maxx op zo, 13 jun 2010, 11:47:31 ---Denk dat ik m gewoon naar huis rij en hoop dat er geen controle is of een agentje me aanhoudt. Reparaties thuis uitvoeren en direct naar de apk boer. met een beetje geluk heb ik m dezelfde dag nog gekeurt :)

--- Einde van citaat ---

dat zouden we allemaal wel willen ;) ik hoop voor je dat er niet veel mis is dan -hug- anders gaat je dat niet lukken in 1 dag..

The_Maxx:
ik loop m zelf ook nog na hoor, ondanks dattie al voorgekeurt is en er 3 punten te voorschijn kwamen. Die 3 punten zijn op zich wel binnen een middagje te doen.
ashoezen wielkant aan beide kanten al nagelopen tijdens t zoeken naar de remleidingen waar roest op zit. om maar een voorbeeldje te noemen

Ach laat het een week duren als ik nog wat tegenkom. besteed er iig wel goed mijn aandacht aan hoor!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie