Auteur Topic: Verschillen cilinderkop AAU / 3F  (gelezen 1299 keer)

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #15 Gepost op: za, 27 feb 2010, 20:29:02 »
nu zul je waarschijnlijk je lucht weger wel af moeten stellen (veerweerstand )
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline subbas

  • Non-Register lid
  • Berichten: 250
  • Geslacht: Man
  • binnenkort met soort lapjespolo met nz!
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #16 Gepost op: za, 27 feb 2010, 20:43:47 »
Heb je 'm nu al lopend joh! Das rap! ben nieuwsgierig hoe dat loopt! nu hopen dat mijn polo tje even snel weer aan de praat is zaterdag!
Staat nu maar heel zielig voor de deur polo te zijn. Gaaf dat ie loopt! -thumbsup-

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #17 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 10:53:35 »
nu zul je waarschijnlijk je lucht weger wel af moeten stellen (veerweerstand )

Ik vond wel dat hij traag in zijn toeren omhoog schoot (dus gas geven met de hand). Ik ga vanmiddag ff een stukje rijden. Daarna wel kijken of hij strakker of losser moet.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #18 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 11:07:21 »
ik zeg losser
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #19 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 13:18:27 »
 -thumbsup- Tnxz. Eerst ff verse olie erin!
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #20 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 17:02:54 »
Net een stukje mee gereden, hij is niet echt vel te noemen. Gewoon de kracht van een 1.0 bovenin de toeren iets meer vermogen. De LMM nog niet afgesteld. Hij liep stationair wat laag, en zakte naar toeren maken flink in. Even aan de ontsteking draaien en hij liep hoger stationair en viel netjes terug na het gasgeven. Bij het stationair draaien ook even aan de LMM gezeten. De motor ging beroerder lopen als ik er aan ging draaien. Waarschijnlijk is dit ook niet de bedoeling.

Ik heb geen idee of hij beter te krijgen is. Serge, wat gebeurd er als ik de veer slapper zet? Geeft hij dat minder lucht door? Helaas heb ik niet de gereedschappen om de motor echt goed af te stellen.

Maar voor nu loopt hij goed, niet bokken, niet uitvallen, niet inhouden.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Serge

  • L86C-0001
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.758
  • Geslacht: Man
  • der doctor
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #21 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 17:05:13 »
dan reageert de weger sneler en spuit hij wat sneller benzine in tijdens accelereren , daarnaast is dit een samen spel van co schroef en stationair schroef . beetje fiemelen en aanvoelen ,net een vrouw ,net zolang friemelen tot ze het lekker vindt  :)
je hebt laagvliegers en modelvliegers .

Offline richard-polo

  • L86C-0119
  • Non-Register lid
  • Berichten: 3.851
  • Geslacht: Man
  • Richard Denkers
    • g-laderseite
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #22 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 17:11:23 »
 :)
denkersrichard@hotmail.com voor revisie, tuning & onderhoud

Offline Jorp

  • L86C-0038
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 5.144
  • Geslacht: Man
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #23 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 21:21:55 »
Whehe. Ik ken er wel aan gaan schroeven, maar ik heb geen CO meter. En zo ver is mijn kennis niet dat ik kan ruiken/horen/voelen dat de CO goed is. Hij rijd nu zonder problemen en loopt stationair goed, dus durf er nog niet aan te stellen.
Derby 1F 1981 in aanbouw.

Offline Gekke Gerrit

  • L86C-0070
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 17.529
  • Geslacht: Man
  • Geert
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #24 Gepost op: zo, 28 feb 2010, 21:25:53 »
Keertje bij Sjon langsrijden misschien? Schijnt tegenwoordig een viergastester te hebben? :D
Bedenk goed, wat je met je laatste Polo doet!

Offline patrick86c

  • L86C-0031
  • Register lid 2017
  • Non-Register lid
  • Berichten: 10.894
  • Geslacht: Man
Re: Verschillen cilinderkop AAU / 3F
« Reactie #25 Gepost op: di, 02 mrt 2010, 21:21:04 »
heb ff een leuk stukkie gevonden jorp
http://polofans.de/board/viewtopic.php?t=24110
deze jongen had het zelfde idee als jij jorp en ik geloof dat het een leuk resultaat is geworden.
XZ-88-RR VW Polo 2 coupe de “rooie rakker”.  
HB-LZ-74 VW Polo 2f coupe
XX-37-HR VW Polo 2