.. drukdrukdruk weekend gehad, en een hele sleuteldag
samen met n maatje zondag de schuur in gegaan;
- kopvervangen
- 'grote' beurt
- wellems er onder gezet
- achter remmen gecontroleerd
- draagarm brug gemonteerd
- Exips naven aangepast (opel--> vw)
- velgen en spacers gemonteerd
- uitlaat vervangen
sleutel om-bult geweld-uit.....
nog een keer sleutel om- beetje gas spelen- bult geweld- uit.....
dus nog maar een keer alles nalopen, en nog een keer afstellen, sleutel om- beetje gas- geweld-uit....
alles klopte, maar ergens iets toch ook niet... we keken elkaar aan; achteruit de schuur in, en later terug komen (was al uurtje of 1 s'nachts).
dus vanmiddag maar weer eens gaan kijken met een frisse blik, en zondag nog in het achterhoofd. alles na gelopen, klopt, sleutel om-brul-uit.
dan maar eens een paar tellen brainstormen.
- kon de auto niet onder de 2k laten draaien, dan viel hij direct weg, en met gas spelen kon nog enig sinds leven weer brengen.
- boven de 2k was er dus genoeg te beleven
- vonkjes en nokken stonden goed
- brandstof; te kort draaien, dus geen duidelijk beeld, maar kreeg ze iig genoeg
in iedergeval, na lang zoeken maar eens gaan spuiten met een deobus tijdens het starten (anders was er even niet, behalve siliconen
)
en daar was ineens meer leven te bekennen, en was ook diret weer weg; conclusie, valse lucht.
dus vanmiddag de inlaat eraf gepakt, en daar kwam de boosdoener; lek in de pakking onder het gasklephuis.
dus alles even voorzien van een laagje vloeibare pakking.
monteren-checken-sleutel om- BRULLL- poppoppoppop YEEAAHHH!!!
leven was weder daar!!
nog even wat afstellen aan vonkjes, co, en stationair, en ff stukje tufken
rijd opzich wel lekker, maar valt wel wat tegen qua vermogen...
eigenlijk rijd het best wel loom. onderin is er niets te beleven, gewoon als een standaard nz, boven de 3500 trekt het vlot door naar het eind, maar ook niet echt met veel geweld... astma??
(of is het verbeelding door de eerdere confrontatie met 34mm cbr huisjes
)
maar daar gaan we vandeweek ff wat tijd insteken
(en opzoek naar een fatsoenlijke demper, een die zijn werk doet
)
setup nu;
- nz blok
- ligt bewerkte kop
- 272 graden nokkenas
- spagetti
- Ø50mm uitlaat
- lazer einddemper
- peutdrukpotje met een deuk
(foto's komen morgen ofzo wel, ga nu eerst slaap inhalen ivp op het werk
)