Inderdaad, Serge, je hebt gelijk!
Die 2 aansluitingen op het schema zitten OP de carb zelf. (Ik dacht dat het die 2 aansluitingen op het deksel voorstelden.)
Bij de GK zit die aansluiting op het deksel van de carburateur.
Dit moet zijn: Bij MIJN GK heeft die aansluiting altijd op het deksel van de carb gezeten. Daarom dacht ik dat het zo klopte...
(Ben ik er eindelijk achter waarom de motor af dreigde te slaan bij wegrijden vanuit stilstand. Blijkbaar heb ik 3 jaar met een open aansluiting na de drosselklep (!) rondgereden...
)
@Janko: Je bent een zeikert
Bij deze neem ik het terug!
Hopelijk genoeg zo over m'n onwetendheid
Terugkomend op de vraag van Janko:
Je kunt het filter dus gebruiken. Is het alleen nog de vraag of je die rechter aansluiting op het deksel nog nodig hebt of dat je één aansluiting op de carb af moet dichten.