Ik neem gewoon de spoorstang, stabi-stang, en de bovenste moer los, ook die geweldige vw moer haal ik los, en dan......veerspanners aandraaien, spanbandje om de bovenkant van de schokdemper om deze naar binnen te trekken, voetje op de remschijf, voorzichtig beetje drukken en je pakt de veer zo weg, denk half uur werk per kant....."Beetje" beun de haas, maar het kan, haha
Het is dus niet per definitie nodig om de hele poot te verwijderen, heb dit ook al eens zo gedaan met een golf 3 tdi, ging ook goed, zelfs zonder veerspanners....De schokdemper heb ik ook zo verwijderd, die grote dop met de pijpentang los gedraaid, ging erg makkelijk want ze waren zo lek dat alles lekker in de olie zat, je kan hem dan via het grote gat zo verwijderen, en het olie was er bij mij al bijna uit, laatste beetje met een tuinslang eruit gehaald.
Monteren natuurlijk in omgekeerde volgorde.....