ja, maar ook daar zie ik een andere injectierail dan ik hier heb liggen.
Ik heb de kabelboom zelf verder al compleet uitgepuzzelt, maar alleen die oliedruksensoren zijn dus niet vindbaar.
Bij een oude kabelboom (iig die NZ kabelboom die ik hier heb liggen die trouwens veel lijkt op die wat jaap toont) zit alles erbij, van zekeringkast tot rechterkoplamp en alles ertussenin. Heel uitgebreide kabelboom waarbij de motorkabelboom en 1 andere kabelboom hetzelfde zijn. Er is er maar 1 los te halen, maar ik heb deze losse vergeleken met die wat nu in de aav ligt, en daar zitten verschillen in. Weet zo snel ff niet meer welke verschillen, maar dat zoek ik nog een keer op binnenkort.
de 3F kabelboom die ik hier heb liggen ziet er precies uit zoals op de afbeelding. En staat dus compleet los van de 2 andere kabelbomen.
Opvallend is dus dat bij een aav kabelboom (die ook overeenkomt met de tekening) wel de 2 oliedruksensoren in de motorkabelboom verwerkt zitten, en bij de 3F niet.
Ik heb hier dus een kabelboom met een 4 aderige stekker op de injectierail, waarbij de kabels op de injectierail in een plastic stuk zitten, en niet in oliekous zoals de oudere kabelbomen.
In principe heb ik dus niet veel aan de fotos van jaap, gezien dit een oudere kabelboom betreft die waarschijnlijk meer op mijn NZ kabelboom lijkt, dan op mijn 3f kabelboom.
Denk toch dat er iemand die hier een 3F of NZ of PY in een 2f zal moeten helpen, die dus iig de eerste foto hetzelfde moet hebben en dan die 2 draden volgen.
Misschien zit er wel een aansluiting op een van de andere 2 kabelbomen maar is dus nu doorverbonden met de motorkabelboom (aav) en zal dan bij een 3F, NZ, pY boom moeten worden aangesloten op een los kabelboompje voor misschien zelfs alleen die 2 sensoren?