Belangrijke update: Doet-ie mee of zegt-ie nee? De inschrijving is geopend...In de startpost staat de bedoeling al uitgelegd, alsmede het gebied waarbinnen we gaan rijden:
http://g.co/maps/qf8f9Gaarne hieronder aangeven wie er allemaal gaan deelnemen, als het even kan ook in welke auto.
Inschrijving is geopend vanaf het moment van deze post
tot zaterdag 17 maart a.s. 17h30 door in de posts hieronder de namen van coureur en navigator (en de auto) aan te geven.
Zaterdagavond 17 maart zal ik dan op basis van het aantal teams een onderverdeling maken van het gebied waarbinnen we gaan rijden en de toebedeelde se(le)cties per PM toesturen aan het betreffende team. Het is dan aan jullie om binnen het toegewezen gebied per equippe 2 (herkenbare, bereikbare en herleidbare) foto's van lokaties te vinden (hetzij live, hetzij via Google Streetview) en daar een gevraagd aantal kopiën van mee te nemen naar het startpunt. Daar zullen we de foto's verdelen en gezamenlijk doornemen en vervolgens van start gaan. Daar heb je dan dus een ruime week de tijd voor...
Verzamelen zullen we op zondagochtend 25 maart tussen 10h00 en 10h30 bij de McDonald's Tiel (Bergakker 11, 4013 CM, Kapel-Avezaath). Onder het genot van een sloot McD-koffie kunnen de mensen die elkaar nog niet kennen alvast een beetje kennis maken. Om 10h30 zullen we de opdrachten gaan verdelen en bespreken, waarna om 11h00 van start gegaan wordt. De bedoeling is om een zo kort mogelijke route te rijden tussen de punten die zijn aangegeven, dus zorg voor een werkende km teller in de deelnemende auto!
Ik zal ook 2 punten inbrengen met een daaraan gekoppelde tijdslimiet; Tussen bepaalde tijden moet het eerste punt worden gepasseerd (tussenoefening/bammetjes-moment) en uiterlijk 17h00 wordt verzameld op de finish-lokatie, elke minuut later is een strafkilometer. Vanaf 17h00 wordt er 'geborreld' en wordt de uitslag opgemaakt. Een gemist punt kost je 10 km.
De finish-lokatie heeft de mogelijkheid om gezamenlijk een hapje te eten tegen eetcafé-prijzen. Het zou fijn zijn als jullie bij je inschrijving kunnen aangeven of jullie ook blijven eten ivm de mogelijkheid om te reserveren.
je hebt dus nodig:
* navigatiebenodigdheden, kaart kompas of gewoon een GPS
* auto met werkende KM-teller en indien bekend de afwijking
* digitale Camera!!!!!
* mobiele telefoon
* 2 routepunten per equipe! Het benodigde aantal kopietjes kan ik je pas vertellen als duidelijk is met hoeveel teams we zullen rijden...
Alles duidelijk? Schrijf je dan hieronder in!
1. Sjon & Martin (VW Polo)