ZO:
zagen de remleidingen er onder de Polo 1 uit.. Niet best dus.
Verrotte stukjes vervangen (dus niet de complete leidingen) door met een speciaal fels-setje zelf leidingen te maken (setje van Midlock
Zie hierDe voorste remleiding, rechtsvoor, wil je namelijk niet vervangen met een ingebouwde motor.
Achter heb ik ook slechts een stukje vervangen (en niet compleet onder de auto door), zelfde setje.
Koppelingen zijn niet de beste oplossing: in elke overgang kan er (potentieel) lucht achterblijven..
Beter is natuurlijk alles in 1 keer vervangen voor koperen leidingen: die roesten niet. (standaard zijn ze bij vw's van 'ijzer' en dat roest dus.
Airoquipe (ofziets) schijnt zelfs complete stahlflex leidingen te verkopen, van hoofdremcylinder tot aan de achterste zuigers aan 1 stuk dus!!! Dit om overgangen in koppelingen uit te sluiten en zo de beste garantie voor een lucht-vrij remsysteem te geven.....