Aan de voorkant van de Carbs heb je een darmpje dat van lings en van rechts komt . Als we deze verbinden start hij niet aks we deze van elkaar verwijderen loopt hij direct .
We hebben nog geen testrit kunnen doen maar zoude de huidige sproeiers 62 en 38 ... Moeten we deze veranderen ?
Als ik gas geef duurt het even voor hij terug stationair loopt.... Gaskabel is nieuw en loopt netjes zodat hij plaats genoeg heeft.
Kan het zijn dat de schuiven te traag gaan ?
Je bedoeld in gemonteerde toestand aan de achterkant van de carb's, hoog tussen carb 1&2 en tussen 3&4?
Dat zullen de overloopjes zijn: verbinden waaraan? Ik sluit ze nooit aan, zou eventueel op retour kunnen,
maar in principe kan/mag er niks uitkomen (indien wel; te hoge brandstofdruk of vlotters sluiten niet af)
62 en 38 wat? Hoofdsproeiers en stationairsproeiers?
Niet vlot terugzakken naar stationair duidt op te rijk of te arm of fout CO.
Even voor de beeldvorming: 1.3 MH met mechanische kleppen? Dus met vaste stoters?
Dus ligt er een allejesus sportieve nokkenas in
=> oh, maar dan mag er ook wel wat meer peut naar binnen.
Remluchtsproeiers afdichten is dan de eerste stap.