Alleen eindedemper zal het worden. Origineel van vw, zodat we sleeper effect hebben.
Volgens de technische gegevens ligt de eindcompressie Van een Nz motor tussen de 10 en 15 bar.(vraagbaak)
Van de py motor 8 0:1 zover ik kan vinden.
Dan heb ik 2 opties om die compressie druk te behalen. 1 andere zuigers of 2 kop verhogen. Zuigers die er nu in zitten zijn NOG goed en kunnen later eventueel nog worden veranderd.
Koppakking word toch vernieuwd,anders klapt die er vanzelf wel uit gezien de pakking meer als 20 jaar oud Is.
Monteer ik de turbo zo.zonder wat te dienen kijken hoe of wat, weet ik nu al dat dat extra schade oplevert
Als de compressie Is verlaagd met andere zuigers of pakkingen. Kan die druk weer geregeld worden met turbo druk. En met berekeningen kunnen we het beste ervan maken.
Helaas beschik ik nog niet over alle technische gegevens om de formule te kunne invullen.
Mocht iemand die hebben hoor ik het graag.
P.s.iemand heeft me een ecu+kabelboom van een g40 aangeboden