Welkom op het nieuwe forum!
Kachelhuis van een golf 2 is totaal anders dan die van een polo 2(F) Voor de polo zou je al zelf iets moeten maken om de condensor ergens te plaatsen. Ooit ergens wat plaatjes gezien. Zelf een steun maken voor de compressor. Heb er ook regelmatig over na zitten denken, maar eigenlijk overbodige luxe in een polo. Net als elektrische ramen. Wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan.Ik heb ooit een de elektrische ramen van een passat omgebouwd naar polo 2. Werkte aardig.
En zo'n 6N steun voor dynamo/s.b./airco past niet plug&play op een 86c-blok.(onderste 4 boutgaten ontbreken op een 86c-blok)
Schroef je toch ook het 6N blok over. . Maar dan nog heb je nog een steun nodig.
Ja dus wat ik zei: zelf maken.Wat is dat voor materiaal eigenlijk?Licht van gewicht, is 't aluminium of een soort lichtmetaal?Heb bij m'n zus d'r 6N stuurbekrachtiging ingebouwd:kan me nog heugen dat die steun ook licht materiaal was.
@Serge: oude (freon)airco's zijn vrij eenvoudig om te vormen naar het nieuwe R134-systeem... (een kleine tip voor als de Mrs. om die reden al een tijd met een lege airco in de Audi rondrijdt? )