Net ff met Marcel gesproken en die heeft er gewoon standaard G40 onder zitten bij de smurf.
Enige aanpassing is dat hij platte vulplaten tegen de (hardere) bolle G40 rubbers aan heeft gezet in plaats van de holle die er standaard op zitten.
Mijn plan is om het reesrubber van ome Douwe op de achterste motorsteun te zetten, platte ringen tegen de G40 rubbers te plaatsen en het dan voorlopig zo te laten.
Het flexen zal dan wel minder zijn en ik ben bang dat wanneer ik alles te hard maak de eerstvolgende zwakke schakel het begeeft.
Gezien dat mogelijk de carosserie bevestigingspunten zijn houd ik liever de "fuse" van het systeem bij iets goedkopers.
Dat flexen is overigens niet zo vreemd wanneer je bedenkt dat er bij dit koppel en vermogen onder een boodschappenkarretje natuurlijk wel wat gebeurt.
Het voelt tijdens het rijden uitstekend, heel stabiel, strak en solide allemaal dus na bovenbeschreven aanpassingen ga ik eerst gewoon eens even lekker genieten van het feit dat het nu eindelijk allemaal werkt zoals geplanned.
Groet, Jan.