Zow kuch kuch......
da's weer ff geleden, maar nog niet uitgestorven...
Nadat ik m'n polo'tje had nagekeken was de klap op de stoep hem fataal geworden... kas was niet meer recht...
Maar ondertussen langzamerhand een nieuw polo'tje 1.3 MH (foto's volgen) onderhanden aan het nemen. Deze heeft een aantal roest plekjes waar nog voor gezorgd moeten worden. (de vorige was kei hard
)
Na wat denken over het ontwerp van het blok zit ik aan verschillende opties te denken:
1. ITB => bewerkte kop met verhoogde compressie (~1:11) => spagetti
2. Eigen ontworpen inlaat spruitstuk (4 (eventueel variabel) penium 1) => bewerkte kop met verhoogde compressie => spagetti
3. ITB => bewerkte kop verlaagde compressie => turbo
4. zelfde als 3 maar dan met eigen gebouwde spruitstuk
Ik vind zelf de ITB's het mooist, maar een "standaard spruitstuk" met plenium is weer een stuk eenvoudiger te implementeren met de megasquirt.
Meningen hierover zijn welkom!
TO DO:
*roest weg werken
*achter as met stabbi verven
*G40 stuurhuis monteren
*Race kit g lader seite monteren
*lager schalen onderblok bestellen
*pakkings setje toveren
*kabelboom voor megasquirt bouwen
*sensoren voor megasquirt op het blok monteren
nog genoeg te doen....