enige toelichting nu ik een toetsenbord heb (eerdere berichten per telefoon).
Ik had een aanzuigbuis gekocht van een monopoint injectie (gok ik) golf 2.
De afstand tussen de drie bevestigingsbouten verschilt met de pierburg 2e3.
Dus de metalen bussen uitgeboord. Dit gaf net genoeg speling om de drie bouten er in te krijgen.
De monopisser stond ook lager: dus moest er een stuk hoogte vanaf.
En toen bleken er binnenin ook nog enkele schotjes aanwezig.
Dat alles er uit gehaald met de dremel en toen bleef er eigenlijk weinig over van de aanzuigbuis
Mooie daarvan is: van bovenaf zie je er helemaal niets van
Daarna de toevoerbuis voor de carterontluchting dichtgekit. Deze zit aan de verkeerde kant en zit ook al op de slang.
En voila. Één aanzuigbuis voor een GK nieuwe stijl
Straks nog even afdichtingsrubbers zoeken om valse lucht langs de bevestigingsbouten te voorkomen. Dit icm washers moet voldoende zijn om het geheel goed te kunnen monteren.