http://www.vanderlindenwatersport.nl/index.php?item=artikel&paginaID=198&artikelID=742halve liter voor 16,25.
Kan er morgen na het werk langs rijden.
Kan er 7,5 vierkante meter mee doen.
Prijs valt me dus uiteindelijk alles mee nu ik zie hoe veel je er mee kunt doen.
Ja die van de (grond)lak had ik ook al eens gelezen.
Na alle adviezen op internet doorgespit te hebben besloten voor het volgende te gaan
-Owatrol CIP puur
-Owatrol CIP vermengt met grondlak
-EpoxyPrimer
-Daarna eventueel plamuur
-grondlak
-marsrood
Zoals je merkt. Het overzichtje is in ontwikkeling
Voor de stukken waar de tectiel laag komt (binnenkant wielkasten):
-Owatrol CIP puur
-Owatrol CIP vermengt met grondlak
-EpoxyPrimer
-tectiel uit een pot (bij gebrek aan die witte troep)
-overschilderbare tectiel
-grondlak
-marsrood
En als het dan nog niet 'geseald' is dan geef ik het op.
Auto is daarna 2 kilo zwaarder alleen door de lak
Maar Gigi. voor het geld ga ik het niet laten.
Heb er vandaag nog eens over nagedacht en ben gewoon niet zeker van mijn zaak dus de binnenkant van de wielkasten gaat helemaal kaal.
Enige probleem met deze grondige manier van aanpakken is dat ik straks doorsla.
Wilde oorspronkelijk zaken als de veerpoten enz er niet af halen.
Zit wel wat vliegroest op maar stelt niet zo veel voor.
Maar ja. Als je de wielkasten van binnen netjes rood spuit (zoals het origineel was zo ver ik kan herleiden)
Dan moet je eigenlijk ook de veerpoten schuren, behandelen en weer netjes zwart maken.
dikke kans dat dat dus ook gaat gebeuren