Als jij op een foto kunt zien dat er over bodyshutz is geverfd dan zie je misschien ook vanuit je achtertuin de eifeltoren
. De verf was zo dun dat ik m drie keer moest lakken voor het dekken en had er alleen verharder ingedaan. Het oppervlak blinkt en is eigenlijk erg glad, maar komt anders over door de bodyshutz.
Maar goed, het creeren van een discussie is het risico als je foto's of je verhaal op een forum plaatst. Ik voer mijn werkzaamheden zo uit zoals ik denk dat ze goed zijn en ben blij met het resultaat. Ik heb 7jaar gewerkt als autospuiter en heb heel wat auto's afgelakt, op deze ervaring en kennis vertrouw ik en daarmee knap ik dit polotje op. Wel kan ik niet lassen, maar dat gaat steeds iets beter. Ik wilde de auto eerst zwart maken van onder, maar achterf hadden we zoiets van met het rollertje erover is ook mooi. Het is wel echte autolak en geen verf van de karwei of gamma. Ik heb het met de roller gedaan omdat ik geen mogelijkheid heb om daar te spuiten. De spuitcabine is wel in het pand maar mijn polo staat helemaal achterdoor en wil niet alles onder de nevel hebben. De body wordt netjes gelakt met het lakpistool. Persoonlijk vind ik het rolleren bagger, ga ik ook niet doen aan de buitenkant. Toch zijn er mensen die het doen, dat is hun keuze en dat laat ik bij hun. Niet iedereen heeft de mogelijkheden om een auto te strippen en helemaal te gaan spuiten.
Ik vraag me alleen af waarom jullie het steeds hebben over een hogedruk reiniger, die kom ik nooit op straat tegen
. Ik denk als je met zoiets op een auto blaast dan spuit je menig auto'tje de verf eraf, zeker op kunststofdelen.